پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران از کاهش 100 میلیارد تومانی اعتبارات پایان سال سازمان بهزیستی کشور خبرداد.

شعار سال:  معلول علی همت محمود نژاد گفت: اعتبارات سالیانه در نظر گرفته شده برای سازمان بهزیستی در چند نوبت پرداخت می شود و زمانی که قرار بود فصل آخر اعتبارات پرداخت شود، تغییراتی در ارقام در نظر گرفته شده، اعمال شد.

وی افزود: در همین رابطه مشخص شد که پنج درصد از اعتبارات سازمان بهزیستی کشور کاهش یافته است.
رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران با اشاره به تاکید قوانین بالا دستی به پرداخت صد در صدی اعتبارات نهادهای حمایتی اظهارکرد: در شرایطی که در قوانین بالادستی تاکید شده که اعتبارات نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهزیستی کشور باید به طور صد در صد تخصیص یابند اما شاهد هستیم که اعتبارات بهزیستی پنج  درصد کاهش یافته است.

محمود نژاد ادامه داد: این کاهش پنج درصدی از سوی سازمان برنامه و بودجه کلید خورده و این رقم حدود 100 میلیارد تومان شده است.

وی در خصوص وضعیت سندهای درمانی، بهداشتی و توانبخشی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: به دلیل کاهش اعتبارات سازمان بهزیستی کشور، اکنون سندهای درمانی، بهداشتی و توانبخشی سازمان بهزیستی که در پایان هر سال به تصویب می رسند با مشکل مواجه شده و همین موضوع سبب افزایش نگرانی های قشر معلول جامعه شده است.

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران تاکید کرد: با توجه به اینکه مستمری پرداخت شده به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در سال 95 به نسبت سال 94 هیچ تغییری نداشته است، کاهش اعتبارات سازمان بهزیستی جای سوال دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری- تحلیلی سلامت نیوز، تاریخ انتشار 12 اسفند 1395، کد مطلب:207596 : salamatnews.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین