پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشو ر گفت : شناسنامه های جدید نزدیک به 18 ویژگی امنیتی دارند و به صورت کامل از روی پایگاه اطلاعات جمعیت کشور در نزد این سازمان چاپ می شوند.

شعارسال: محسن اسماعیلی در دیدار با نماینده شرکت سیتیس اسلوونی که به منظور همکاری در خصوص چاپ اوراق بهادر و برگه های هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی با مدیرکل اسناد هویتی و مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور افزود:شناسنامه در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدرک پایه استفاده می شود .

وی خاطر نشان کرد: سایر مدارک از جمله گواهینامه و پاسپورت بر اساس اطلاعات این سند صادر می شوند.

مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور در خصوص اسناد هویتی ایرانیان گفت: اسناد هویتی ایرانیان شامل شناسنامه است که برای زیر 15 سال سبز رنگ و برای افراد بالای 15 سال قهوه ای رنگ و همچنین کارت هوشمند ملی صادر می شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در سال یک میلیون و 500هزار ولادت در ایران رخ می دهد ،تصریح کرد : ویژگی ها ی امینی اسناد هویتی برای ما بسیار مهم و با اهمیت است.

'رومن اژنی دانیچ' مدیر عامل شرکت سیتیس کشور اسلوونی هدف اصلی از سفر به ایران را پیدا کردن راهی برای روابط بین در کشور عنوان کرد و گفت: به این منظور 400 شرکت از اسلوونی در ایران حضور دارند.

وی با بیان اینکه علاقه برای این همکاری بخصوص در زمینه مدرنیزه کردن تکنولوژی دو طرفه است به ارائه گزارشی در خصوص شرکت سیتیس پرداخت .

نماینده شرکت سیتیس کشور اسلوونی به منظور بررسی زمینه همکاری در خصوص چاپ اوراق بهادر و برگه های هویتی از قبیل شناسنامه و کارت ملی، با مدیران سازمان ثبت احوال کشور دیدار کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار خبر 23 دی 1394، کدمطلب: 81919344 (5105551)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین