پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
فرماندار فردیس با اشاره به لزوم بهسازی معابر شهرستان فردیس، گفت: از شهرداری این شهر می‌خواهیم نسبت به زیباسازی شهر و بهسازی معابر اقدام کند.

شعار سال: ابوالفضل اینانلو پیش از ظهر پنجشنبه در نشست هماهنگی سفر شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، تعطیلات نوروز را زمانی برای نمایان کردن شهرستان فردیس در سطح استان اعلام کرد و افزود: از مدیران می‌خواهیم نسبت به انجام مصوبات نشست هماهنگی سفر اقدام کنند.

فرماندار فردیس در ادامه با اشاره به تأثیر رسانه‌ها در رابطه بااطلاع رسانی برنامه‌های نوروزی، عنوان کرد: ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند با استفاده از رسانه‌ها اقدامات خود را به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند.

وی بابیان اینکه فردیس به دلیل وجود مرز نزدیک با دیگر شهرستان‌ها، ورودی خاص و مشخصی ندارد، تأکید کرد: از هلال‌احمر و نیروی انتظامی و شهرداری می‌خواهیم نسبت به انجام وظایف خود در این ایام اقدام کنند.

اینانلو با اشاره به لزوم بهسازی معابر شهرستان فردیس، خاطرنشان کرد: از شهرداری این شهر می‌خواهیم نسبت به زیباسازی شهر و بهسازی معابر اقدام کند.

فرماندار فردیس در بخش دیگری با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان فردیس، تصریح کرد: از دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم با ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد جدی کنند و به‌جای تخریب ملک از ساخت‌وساز آن جلوگیری کنند.

وی با اشاره به لزوم تکریم ارباب‌رجوع در ادارات، گفت: مسئولان سازمان‌های خدمات رسان در ایام تعطیلات نوروز به‌منظور خدمات‌رسانی به شهروندان در محل کار خود حضورداشته باشند.

فرماندار فردیس از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز خواست تا درمانگاه‌های فردیس برای حادثه‌های احتمالی آماده باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 4240535: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
تو ایران به این مرحله رسیدیم که جلوگیری از شر میتونه خیر های زیادی برای ما داشته باشه! خیلی از کارای غیر قانونی تو ایران برای یه عده خاص بدیهی شده دیگه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین