پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۰۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
معاون شهرداری منطقه ۱۹ از آغاز فعالیت کاشت ۸۰ هزار پیاز لاله در معابر و بزرگراه ها و معاون شهرداری منطقه ۲۰ از بهسازی و ترمیم روکش آسفالت ۵ محور بزرگراهی و اصلی این منطقه جنوبی خبر داد.

شعار سال: به نقل ازشهرداری منطقه ۱۹، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ گفت: پیاز لاله در رنگ های مختلف در سطح نواحی پنجگانه منطقه و بویژه بزرگراه های آزادگان، شهید کاظمی و بوستان ولایت در حال کاشت است و این فعالیت تا پایان هفته جاری به اتمام می رسد.

مسعود سلیمی افزود: بازپیرایی فضای سبز در رفیوژ میانی بزرگراه شهید کاظمی حد فاصل پل شهید سروری تا کمربندی آزادگان نیز در دستور کار اجرایی اداره فضای سبز این حوزه قرار دارد که در همین راستا فعالیت کاشت درخت و درختچه در این محدوده آغاز و تاکنون ۳۷۰ متر لوله کشی و نصب ۱۰۰ رایزر (شیر فلکه) نیز جهت آبرسانی انجام شده است.
وی همچنین با بیان اینکه تعویض مبلمان های فرسوده بوستانهای منطقه در دستور کار اجرایی اداره فضای سبز قرار دارد اظهار کرد: این اقدام در راستای افزایش بازدهی مبلمان ها و رفاه حال شهروندان منطقه در بوستان امام خمینی ناحیه ۳ با نصب ۵۸ نیمکت استاندارد انجام شد.
همچنین معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ از بهسازی و ترمیم روکش آسفالت ۵ محور بزرگراهی و اصلی این منطقه جنوبی خبرداد.
ابراهیم بابازاده با بیان این مطلب گفت: به منظور ارتقاء کیفیت آسفالت محورهای بزرگراهی و پرتردد، ترمیم و بهسازی روکش آسفالت محورهای شهید کریمی، شهید رستگار، امین آباد، شهید رجایی و فدائیان اسلام در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: در یک ماهه گذشته،۶۰ هزار و ۹۸۰ مترمربع از محورهای شهید کریمی و فدائیان اسلام با توزیع بیش از ۸ هزار تن آسفالت انجام شده است و عملیات اجرایی مابقی محورها نیز با لحاظ شرایط مناسب جوی تا پایان سال انجام می شود.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ یادآور شد: با توجه به اینکه منطقه ۲۰ یکی از مهمترین ورودی های شهر تهران از پهنه جنوبی محسوب می شود، ترمیم و بهسازی محورهای اصلی آن نیز در اولویت های مدیریت شهری تهران قرار دارد که بر این اساس علاوه بر محورهای بزرگراهی، محورهای اصلی و پرتردد این منطقه نیز در طرح بهسازی مسیرهای بزرگراهی(TRMS) قرار گرفته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، تاریخ انتشار 22 آذر 95 ، کد مطلب:: www.aftaberey.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
زیبا سازی از مهمترین فعالیت های مربوط به مناسب سازی سکونت گاه های شهری محسوب می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین