پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۶
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هیچ‌کدام از نامزدهای مطرح شده برای شهرداری تهران تاکنون استعفا نداده‌اند، تاکید کرد: آقای حجتی اعلام آمادگی کرده اما چون وزیر دولت است باید اجازه بگیرد.

شعارسال: محمد علیخانی در جمع خبرنگاران درباره انصراف بعضی از گزینه‌های شهرداری تهران اظهار کرد: تا کنون هیچ کدام از این افراد انصراف نداده‌اند و برای حضور در شهرداری اعلام آمادگی کرده‌اند و اعضای شورا با تعدادی از آنها جلساتی را داشته‌اند.

وی درباره حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی در شهرداری تهران توضیح داد: آقای حجتی اعلام آمادگی کرده اما چون وزیر دولت است باید اجازه بگیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در بیرون از شورا شایعاتی وجود دارد که هیچ کدام از آنها صحت ندارد، گفت: اعضا باید برنامه کاندیداها را ببینند و در آن چهارچوب مقایسه لازم را انجام دهند و گزینه‌های شهرداری باید تیم خود را به کمیسیون‌های تخصصی معرفی کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه آیا فشارهای سیاسی برای انتخاب شهردار وجود دارد یا خیر، گفت: تاکنون فشار سیاسی نبوده و اعضای شورای شهر کار خود را انجام می‌دهند و جلسات هم‌اندیشی نیز همچنان پابرجاست.

کارشکنی برای طرح ترافیک خبرنگاران

علیخانی درباره نحوه توزیع آرم طرح ترافیک گفت: در آیین‌نامه نمی‌توانیم تعداد آرم را مشخص کنیم، آیین‌نامه‌ای که برای طرح ترافیک خبرنگاران ارسال کرده بودند به شکلی بود که کسی نتواند طرح بگیرد اعضای شورای شهر آن را اصلاح کردند شهرداری مسئول آزار و اذیت مردم نیست و وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را برعهده دارد. این که چشمان‌مان را ببندیم سختگیرانه و غیر اصولی برخورد کنیم آسیب می‌بینیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: تعداد آرم طرح ترافیک را شورای شهر و شهرداری کم نکرده بلکه در شورای عالی ترافیک این موضوع تصویب شده است. ما متاسفانه مدیریت یکپارچه در شهرداری نداریم و این موضوع باعث ایجاد مشکلات می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 9اردیبهشت1397 ، کدخبر: 384771: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
همه آن ها یعنی لیاقت گرفتن این پست مهم و حساس را دارند یا برای بازی های سیاسی آمده اند؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین