پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۲۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که در صورت حضور محمود حجتی در سمت شهرداری تهران، سید محمد مجابی، قائم مقام وی در امور مجلس، به عنوان وزیر جهاد کشاورزی معرفی خواهد شد.

شعارسال:گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که در صورت حضور محمود حجتی در سمت شهرداری تهران، سید محمد مجابی، قائم مقام وی در امور مجلس، به عنوان وزیر جهاد کشاورزی معرفی خواهد شد.

مجابی وزیر جهاد کشاورزی می‌شود؟گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که در صورت حضور محمود حجتی در سمت شهرداری تهران، سید محمد مجابی، قائم مقام وی در امور مجلس، به عنوان وزیر جهاد کشاورزی معرفی خواهد شد.

محمود حجتی، کاندیدای احراز پست شهرداری تهران است و بسیاری از ناظران وی را یکی از قوی ترین گزینه های ممکن در این حوزه تلقی می کنند.

با طرح نام حجتی، وزیر کنونی جهاد کشاورزی برای تصدی پست شهرداری تهران، گمانه زنی ها برای تعیین جانشین وی در محافل رسمی و غیر رسمی کلید خورده و برخی سید مجمد مجابی، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی را مهمترین گزینه برای جایگزینی حجتی می دانند. در سال گذشته وی یکی از جدی ترین گزینه ها برای ریاست سازمان حفاظت محیط زیست پس از خروج معصومه ابتکار از این سازمان بود.

سید محمد مجابی که متولد سال 1344 در قزوین است، پیش از این معاون حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست بود.

هر چند خاستگاه اولیه وی وزارت کشاورزی است اما فعالیت طولانی مدت او در سازمان محیط زیست، در سال های 1378 تا 1384 و سپس 1392 تا 1396 ، وی را به عنوان یکی از زیست محیطی ترین مردان دولت جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است. او از جمله افرادی است که از کشت منطبق با اقلیم، به منظور حمایت از محیط زیست و مدیریت منابع آبی کشور حمایت می کند.

مجابی دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست با گرایش اقتصاد محیط زیست از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات است و دکترای مدیریت محیط زیست خود با گرایش حقوق محیط زیست را از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات اخذ کرده است.

سید محمد مجابی پیش تر در سال 1388 معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر بود . او در سمت قائم مقام مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران نیز فعالیت کرده است . در سال های 1384 تا 1387 نیز وی، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران بود . مجابی همچنین ریاست کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز بر عهده دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار 10 اردبیهشت 96، کد خبر: 357885، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
ایمدواریم در پست جدید ایشان بتواند نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت بیشتری نشان دهد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
فکر نکنم بتونه موفق ظاهر بشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین