پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
استاندار ایلام گفت: سند جامع اربعین ایلام کتاب راهنمای عمل امسال است.
شعار سال: استاندار ایلام گفت: سند جامع اربعین ایلام کتاب راهنمای عمل امسال است.
 قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در نشست ستاد اربعین استان ایلام اظهار داشت: اربعین برای استان ایلام مهم‌ترین و بالاترین دست‌آورد مادی و معنوی را در بردارد.

استاندار ایلام به زیرساخت‌های اربعین تاکید و بیان کرد: هیچ پروژه‌ای تا اربعین امسال نباید تعطیل و کلیه مسئولان که دستگاه تحت مدیریت آنان دارای پروژه عمرانی مختص اربعین را در اختیار دارند با نظارت مستمر و مداوم بر پروژه‌ها و اخذ گزارش میزان پیشرفت اهتمام ورزند تا در اربعین امسال مانند اربعین سال گذشته در خدمت‌رسانی به زائران آبرومند عمل کنیم.

سلیمانی دشتکی به اعتبارات سال گذشته اربعین اشاره و گفت: 98 میلیارد اعتبار برای زیرساخت‌های اربعین و 17 میلیارد اعتبار نقدی برکت اربعین برای استان ایلام است.

سلیمانی دشتکی به سند جامع اربعین اشاره و گفت: تدوین سند جامع اربعین برای استان ایلام چراغ راه و اعمال مدیریت با برنامه برای این پدیده معنوی جهانی است که هویت شیعه را به نمایش می‌گذارد.

وی از اهمیت سند جامع اربعین یاد کرد و گفت: در این سند کلیه راهکارهای امنیتی، انتظامی، خدماتی و معنوی همراه با جانمایی ایستگاه‌ها و موکب‌ها پیش‌بینی‌ شده است و سند جامع اربعین امسال ایلام کتاب راهنمای عمل است.

سلیمانی دشتکی اقدامات اربعین سال گذشته را که مورد رضایت مردم و مسئولان کشوری شده است را عنایت الهی دانست و گفت: با بکارگیری مدیریت هماهنگ و یکسان و استفاده از پنجره واحد در ارائه  خدمات و اقدامات در ابعاد مختلف در اربعین گذشته علاوه بر برقراری امنیت و جلوگیری از ورود و خروج حتی یک نفر به‌صورت غیر مجاز موفق شده‌ایم که تجربه عظیم برای اعمال مدیریت در سال جدید را کسب کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1713456 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
چقدر خوبه که از الان برنامه ریزی وماده سازی اربعین رو انجام بدیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
باید ایلام که مهامنسرای دومیلیون زائرین اربعین است به شدت برای این گردهمایی مهم سیاسی و مذهبی اماده بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین