پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
استاندار البرز گفت: هنر ابزار قدرتمندی برای حل مشکلات در بخش های مختلف و بخصوص آسیب های اجتماعی است که اگر روح هنر دمیده شود مسیر برای رشد و توسعه هموار می شود.

شعار سال: دکتر محمدعلی نجفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست صمیمی با هنرمندان ضمن تبریک عید مبعث با اشاره به اینکه هنرمندان رهروان پیامبران الهی هستند افزود: باید بستر حضور و فعالیت هنرمندان در البرز بیش از پیش تقویت شود.

جلسات باید خروجی قابل قبولی داشته باشد

وی ادامه داد: علاوه بر تمامی وظایف تعریف شده ای که هر کدام از مسئولان عهده دار هستند، بهره برداری هر چه بهتر و بیشتر از جلسات است چراکه باید این قبیل نشست ها خروجی قابل قبولی داشته باشد.

اهتمام ویژه ای در تقویت زیرساخت های البرز داریم

دکتر نجفی با بیان اینکه البرز دچار چالش های متعدد و ضعف های جدی در زیرساخت ها است گفت: بر این اساس از ابتدای حضورم در استان درصدد ایجاد تعامل و ارتباط مستمر با وزرا و معاونان رییس جمهور بودم که مسائل اشتغال و راه ها از اهم موضوعات مطروحه بوده است.

کسب جایگاه ها مد نظر نیست بلکه بدنبال حل مشکلات مردم هستیم

وی افزود: در شش ماهه دوم سال 96 توفیقات بزرگی در ایجاد اشتغال داشته ایم که بواسطه این امر البرز در جایگاه اول اشتغالزایی کشور قرار گرفت ولی با تمام این تفاصیل مشکلات هنوز وجود دارد و نمی توانیم مدعی باشیم که تمامی موانع و معضلات رفع شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: تلاش ها در جهت اشتغال و توسعه استان تا رسیدن به رضایت کامل مردم ادامه خواهد داشت بنابراین آمارها و جایگاه ها ما را متوقف نمی کند.

گره های کور ترافیکی البرز، با توسعه راه ها باز می شود

وی با اشاره به اینکه البرز از گره های متعدد ترافیکی در راه ها و بخصوص ورودی و خروجی کرج بسیار رنج می برد گفت: بر این اساس بخش بزرگی از کار خود را به توسعه راه ها و بزرگراه ها و همچنین تسریع در به سرانجام رسیدن پروژه های نیمه کاره این بخش داشتیم.

دکتر نجفی افزود: از 25 اسفند 96 تا 14 فروردین 97 بیش از 31 میلیون خودرو از البرز عبور کرده و یا در این استان ماندند که این حجم بزرگ از ترددها مسئولیت بزرگی را به دوش ما می نهد که نمی توان از این جمعیت کثیر به سادگی و بی تفاوت عبور کرد بنابراین در طول تعطیلات در استان حضور داشتم و از نزدیک شاهد تلاش، همراهی و هم افزایی تمامی دستگاه های مربوطه بودم.

تمامی بخش های استان روی ریل توسعه با ما همراه هستند

وی با بیان اینکه همه بخش های استان روی ریل توسعه با ما همراه هستند خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان استان در بخش های مختلف همراه هستند و این تعامل رغبت انجام امور سخت را تقویت می کند از این رو علی رغم سخت و طاقت فرسا بودن موضوع توسعه راه ها، اهتمام جدی در به ثمر رسیدن پروژه های این بخش در اسرع وقت، دارم.

استاندار البرز تاثیر هنر در کاهش آسیب های اجتماعی را غیرقابل انکار دانست و گفت: البرز به دلیل مسائلی همچون حاشیه نشینی، مستعد آسیب های بسیار است که اگر روح هنر دمیده شود بخشی از مشکلات سخت افزاری در حوزه های مختلف حل خواهد شد.

البرز خاستگاه و جایگاه هنرمندان بزرگی است

وی افزود: البرز خاستگاه و جایگاه هنرمندان بزرگی است که این بزرگان برای استان سرمایه محسوب می شوند، افرادی از این استان برخاستند که جهان را محو تماشای اثر خود کرده اند.

دکتر نجفی با بیان اینکه وجود ناملایمات و مشکلات را انکار نمی کنیم ادامه داد: به طور قطع ما در کنار یکدیگر با جدیت درصدد رفع موانع برخواهیم آمد.

طرح ایجاد مکانی برای نمایش آثار هنرمندان در حوزه اقوام ایران

وی با اشاره به اینکه هنرمندان در البرز می توانند مکان و جایگاهی برای پیاده سازی طرح های خود داشته باشند گفت: می توان فضا و بستری را فراهم کرد که تمامی اقوام و فرهنگ ها در البرز بعنوان ایران کوچک، آثار هنری، آداب و رسوم و فرهنگ خود را به نمایش بگذارند.

استاندار البرز افزود: وجود این فضا می تواند جاذبه گردشگری برای سایر استان ها باشد چراکه البرز میزبان اقوام مختلف از تمامی استان ها است.

نامگذاری روزها، بهانه ای برای برنامه ریزی سالانه است

وی اضافه کرد: نامگذاری هفته ها و روزها به این معنا نیست که به امور مختلف به صورت مقطعی نگاه شود بلکه فرصتی برای برنامه ریزی صحیح برای تمام ایام سال محسوب می شود.

در پایان این مراسم از مجموعه های کتاب زندگینامه شهدا، اشعار هنرمندان البرزی و دو آلبوم موسیقی رونمایی شد؛ همچنین با حضور استاندار البرز از چند هنرمند برتر تجلیل بعمل آمد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، تاریخ انتشار 26 فروردین 97 ، کد مطلب:5468،www.alborz.ir



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
هنری اسیب اجتماعی رو کاهش می دهد که به انسان انسانیت،و تقوا رو هدیه بدهد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین