پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۷
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به ذخیره 23 درصدی حجم مخازن سدهای استان تا آخر فروردین سال جاری گفت: اگر مدیریت صحیح منابع آب نباشد، با توجه به خشکسالی های اخیر در تابستان مشکل به وجود می آید.

شعارسال: مهندس علی نظری در جلسه با حوزه معاونت حفاظت و بهره برداری و مدیران امورها و ادارات منابع آب شهرستان‌ها، اظهار کرد: هر چند در بارش‌های سال آبی جاری نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش را شاهد هستیم ولی آورد رودخانه‌های مهم و ظرفیت سدهای استان وضعیت مطلوبی ندارد.

وی افزود: این موارد مهم باید برای ذینفعان و بهره‌برداران اطلاع رسانی شود تا در فصل زراعی پیش رو و به ویژه تابستان دچار مشکل نشوند، هرچند بارش‌های امسال در فصل زراعی به موقع بود ولی به این معنا نیست که مشکل وجود ندارد و باید صرفه جویی در مصرف منابع آب صورت گیرد.

نظری تصریح کرد: در مورد رودخانه گرگان‌رود 82 درصد و در رودخانه قره سو 74 درصد کاهش آورد را نسبت به دراز مدت شاهد هستیم که نتیجه کاهش بارش‌ها و برداشت بیش از حد از سفره‌های آب زیرزمینی و هم‌چنین خشکسالی‌های اخیر است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان بیان کرد: بهره برداران و ذینفعان، مشتری و ارباب رجوع شرکت آب منطقه‌ای هستند و باید بتوانیم در پاسخگویی به آنها ضمن تاکید بر سلامت کار، هم با سرعت و هم با دقت عمل کنیم تا بالاترین میزان رضایت مندی در مردم ایجاد شود.

وی تصریح کرد: همه می‌دانیم آب نداریم و تخصیص آب کشاورزی به اتمام رسیده و باید بتوانیم در این خصوص اطلاع رسانی صحیحی انجام دهیم و البته با کسانی که قانون‌گریزی می‌کنند نیز باید قاطعانه برخورد شود چرا که ما وظیفه صیانت و حفظ منابع آبی استان را هم برای حال و هم برای آیندگان به عهده داریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت طبرستان24، تاریخ انتشار: 11اردیبهشت1397 ، کدخبر: - : www.tabarestan24.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
گلستان که در حاشیه دریای مازندرانه که دیگه نباید اینقد کم ابی داشته باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین