پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
در حملات شب گذشته، ۹ موشک هدایت شونده از نوع GBU۳۹، پایگاه های نظامی ارتش سوریه را هدف قرار دادند و به نظر می رسد این موشک ها از جنگنده های F۳۵ رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

شعارسال:در حملات شب گذشته، ۹ موشک هدایت شونده از نوع GBU۳۹، پایگاه های نظامی ارتش سوریه را هدف قرار دادند و به نظر می رسد این موشک ها از جنگنده های F۳۵ رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

به گزارش مشرق شب گذشته (ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی) در آستانه شروع عملیات نیروهای سوری در شمال استان حمص و جنوب استان حماه، پایگاه های نظامی ارتش سوریه در استان های حماه و حلب هدف قرار گرفته شدند.


براساس اطلاعات به دست آمده، انبار مهمات و تجهیزات نظامی ارتش سوریه در شمالی فرودگاه النیرب در نزدیکی روستای المالکیه (استان حلب) و پایگاه تیپ ۴۷ ارتش سوریه در حومه غربی استان حماه در این حملات هدف قرار گرفته شدند.

در حملات شب گذشته، ۹ بمب هدایت ماهواره‌ای از نوع GBU۳۹، پایگاه های نظامی ارتش سوریه را هدف قرار دادند و به نظر می رسد این موشک ها از جنگنده های F۳۵ رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

*بمب هدایت ماهواره‌ای GBU۳۹*

بقایای موشک های هدایت شونده GBU۳۹ که بیشتر توسط ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی استفاده می شوند در شمال فرودگاه النیرب حلب (در نزدیکی جایگاه سوخت) و تیپ ۴۷ حماه دیده می شوند.

*بقایای موشک شلیک شده*

برخی رسانه ها از هدف قرار گرفته شدن پایگاه فرماندهی رزمندگان جبهه مقاومت در حملات شب گذشته خبر دادند و اعلام کردند چند موشک هم به سمت فرودگاه بین المللی حلب شلیک شده که منابع میدانی این اخبار را تکذیب کردند.

در حملات شب گذشته به تعدادی از پهپادهای مستقر در پایگاه های نظامی ارتش سوریه خسارت وارد شد و شماری از نیروهای مستقر در پایگاه های نظامی شهید و زخمی شدند که البته هیچیک از نیروهای ایرانی در این محل‌ها حضور نداشتند.


*بقایای موشک شلیک شده*

برخی از رسانه ها اعلام کردند، حملات موشکی شب گذشته از طریق پایگاه های آمریکا و انگلیس در شمال شرق کشور اردن (محور جنوب غرب منطقه التنف در استان حمص) صورت گرفته که این خبر توسط منابع میدانی تکذیب شده است.

شکست های متوالی و سنگین گروه های تروریستی و پیروزهای میدانی ارتش سوریه در یک سال گذشته رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته و به هر شیوه ای تلاش می کند از شکست فرار کند اما روند تحولات میدانی نشان می دهد دولت سوریه قدرت خود را تثبیت کرده و تحرکات صهیونیست ها بی نتیجه است.


*محل اصابت موشک*

صهیونیست ها که به شدت از پیروزهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت خشمگین هستند، تلاش می کنند با این حملات موجی جدیدی از نا آرامی ها را شکل دهند و با وارد کردن نیروهای خارجی به میدان نبرد، توازن قدرت را به سود خود تغییر دهند.



*محل اصابت موشک*


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف ، تاریخ انتشار 11اردبیهشت 97، کدخبر: 3970211053، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
ایران به زودی انتقام این حمله هارو میگیره و این حمله ها بی پاسخ نخواهند ماند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین