پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
دبیر انجمن صنایع لبنی از صادرات اولین محموله لبنیات به روسیه خبر داد.

شعار سال: رضا باکری  از صادرات اولین محموله لبنیات به روسیه خبر داد و اظهارداشت: اولین محموله لبنیات حدود ۱۰ روز قبل به کشور روسیه صادر شده، ضمن اینکه محموله مذکور تنها شامل پنیر بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد به مرور زمان، دیگر فرآورده‌های لبنی هم راهی روسیه شوند؟ گفت: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد، چراکه پنیر بیشترین حجم مصرف را در آشپزخانه‌ها و رستوران‌های روسی دارد.

باکری با بیان اینکه هر کشوری رژیم غذایی خاص خود را دارد، افزود: با توجه به سهم بالای پنیر در سبد مصرفی روس‌ها، ما انواع پنیرهای سخت را به این کشور صادر می‌کنیم.

دبیر انجمن صنایع لبنی کشور به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا تا پایان سال‌جاری شاهد صادرات محموله دیگری به روسیه خواهیم بود؟ پاسخ داد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد، چون باید محموله فعلی در سطح فروشگاه‌های روسی عرضه و بازخورد آن مشخص شود تا محصولات بعدی راهی شوند.

باکری تصریح کرد: نکته مهم این است که به هرحال راه برای صادرات به روسیه باز شده است و به مرور زمان ارقام و اعداد در این زمینه رشد خواهد کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، 24 اسفند 1394، کد خبر: 3579806، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین