پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
برای همه ما دانستن اینکه جلوه‌های ویژه چقدر در فیلم‌ها و سریال‌ها تاثیر دارد، هیجان‌انگیز است، در این گزارش چند نمونه از این جلوه‌ها را می‌توانید ببینید.

شعارسال: حتما همه شما می‌دانید که این روزها استفاده از جلوه‌های بصری و تصویری برای فیلم‌ها وسریال تبدیل به امری عادی شده است، اما این‌که چطور این اتفاق می‌افتد برای بیشتر مردم علامت سوال بزرگی است.

برای مثال همه ما می‌دانیم شیری که در فیلم «زندگی پای» حضور داشت، کامپیوتری بود یا اینکه می‌دانیم صحنه‌هایی که در مجموعه «ماجراجویان» می‌بینیم، با جلوه‌های ویژه ساخته شده‌اند یا حتی فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» را به خاطر دارید؟ هیچ کدام از این‌ها واقعی نیست و شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که در میان دیگر فیلم‌ها هم صحنه‌هایی وجود دارد که استفاده از جلوه‌های ویژه نتیجه بهتری از آن‌ها را به وجود می‌آورد. عکس‌های زیر قبل و بعد تعدادی از این صحنه‌ها در فیلم‌های مختلف را نشان می‌دهد.

1. دزدان دریایی کارائیب



۲. نگهبانان کهکشان



3. بازی تخت و تاج



۴. زندگی پای



۵. گرگ و میش



۶. آلیس در سرزمین عجایب



۷. هابیت



۸. امپراتوری بوردواک



۹. گتسبی بزرگ



۱۰. شوالیه تاریکی




11. ماتریکس


۱۲. مردان ایکس- روزهایی در آینده



۱۳. بازی تخت و تاج



۱۴. هابیت



۱۵. هری پاتر



۱۶. اُز بزرگ و قدرتمند



۱۷. رازهایی در چشمانش



۱۸. زندگی پای



با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:24اسفند1394، کدخبر: 3579924: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین