پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
نماینده مردم آمل در مجلس از برنامه ریزی و پیگیری انتقال آب سد لار در زمان بحران کم آبی به آمل خبر داد.

شعار سال: عزت الله یوسفیان ملا از پیگیری انتقال آب سد لار در زمان بحران آب به آمل خبرداد و خاطرنشان کرد: اگر بارندگی ادامه داشته باشد و آب سد لار بالاتر بیاید ما مکاتباتی را انجام دادیم تا در زمان مشکل کم آبی، پنج میلیون متر مکعب آب به آمل سرازیر شود.

وی گفت برای این مهم مکاتبات و کارهای اولیه انجام شد تا در زمان کم آبی دچار مشکل نشویم اما مسئولان برای تامین آب تهران خیلی نگران هستند زیرا سطح آب سد لار پایین آمده است.

وی از اختصاص پنج هزار تن قیر یارانه ای به شهرداری آمل خبر داد و افزود: این قیر برای روکش آسفالت کوچه های سطح شهر آمل به شهرداری اختصاص یافت و تقریبا ٨۰ میلیارد ریال به نفع شهرداری می شود به طوری قیمت خرید قیر از قیرهای دولتی کمتر خواهد بود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای اجرای دوربرگردان محدوده کلاصفا حدود هفت میلیارد ریال و برای محور آمل - چمستان حدود ٣۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و برای تکمیل این پروژه به مناقصه گذاشته شد.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه برای روکش آسفالت معابر سطح روستاهای آمل حدود ٢۵ میلیارد ریال قیر خریداری شد و تحویل بنیاد مسکن دادیم، ادامه داد: الان در پایین خیابان لیتکوه و لاریجان مشغول روکش آسفالت هستند.

وی با اشاره به مشکلات آب کشاورزان خاطر نشان کرد: بارش برف و باران در روزهای گذشته یک مقدار به ما کمک کرد تا با مشکل آب مواجه نباشیم.

یوسفیان با بیان اینکه بعد از راه اندازی سد هراز هیچ مشکلی برای آب نخواهیم داشت، افزود: در یک ماه اخیر همسایگان شهرستان آمل به کشاورزان این شهرستان فشار آوردند تا آب به شهرهای دیگر منتقل شود ولی باید این را باور کنیم که به دلیل حضور کشاورزان آملی، حق و اولویت با آملی ها است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می مازرون ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب: 9710، www.mimazeroon.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
این انتقال ها دعواهای قبیله ای راه نندازه ابرومون بره خوبه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین