پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۸
جلسه شورای کشاورزی شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان 6 خرداد 97 برگزار گردید .

شعارسال: به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند ازکلام ا... مجید ، سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل با سلام و صلوات به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ـ و شهدای دفاع مقدس و خاصه شهدای 6 بهمن سال 60 آمل و مدافعان حرم و همچنین طول عمر مقام معظم رهبری و دولت خدمتگرار و خسته نباشید و خداقوت به همه مسئولان و دلسوزان به نظام و تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات افزود : باتوجه به اینکه کار کشاورزی در روستاهای شهرستان آمل شروع شده حدود 73500 هکتار از اراضی معادل 97 درصد نشاء کاری انجام شده وباتوجه به اینکه کار آماده سازی اراضی نیز 5/1 ماه قبل انجام گردیده کشاورزان کمتری در زمینه خشکسالی دچار مشکل می باشند .

این مسئول در ادامه افزود : 23 روستا مشکل کم آبی دارند که با توجه به اینکه شرکت نفت کار سوخت رسانی برای چاههای کشاورزی را شروع نموده و در حال انجام می باشد امیدواریم هرچه سریعتر مشکل کم آبی این چند روستا حل گردد .

معاون استاندار اظهار داشت : باتوجه به بارش باران در اکثر شهرهای کشور ، استان مازندران و شهرستان آمل نیز از این نعمت بی نصیب نشده بعد از بارش این بارانها مشکلات کم آبی برطرف گردید .

سید جعفر رسولی گفت : 3200 هکتار از زمینهای کشاورزی بیمه آنها انجام گردید وباتوجه به مشکلات پیش روی صندوق های بیمه کننده امیدواریم هرچه سریعتر به تعهدات خود عمل نمایند و دست یاری به سمت همه روستائیان ـ کشاورزان ـ دهیاران و شوراهای اسلامی دراز می نمائیم تا مشکلی دراین خصوص پیش نیاید .

این مسئول در ادامه افزود : تمام کودهایی که به کشاورزان تحویل داده می شوند دارای تأدیه فنی می باشندو با نرخ مصوب دولتی به کشاورزان به فروش می رسد و در سبد کالاهای کشاورزان قرار دارد و در شهرستان آمل نیز با تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هرگونه تخلفات در رابطه با عرضه کودها و نهاده های کشاورزی غیراستاندار برخورد قاطع صورت می گیرد .

رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل در رابطه با ثبت نام کسانی که در رابطه با کشاورزی در سامانه کارا ثبت نام کردند 540 پرونده بوده که بعضی از این پرونده ها در اولویت طرح های کشاورزی قرار نداشته اند و تعداد پرونده های تأیید شده تاکنون 37 پرونده اشتغالزایی 118 نفر و در بحث اشتغال روستایی 26 پرونده با 116 نفر اشتغالزایی وبا پرداخت اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در دست بررسی می باشد .

این مسئول در پایان در رابطه با همکاری ادارات و اعضای شورای کشاورزی جهت اشتغالزایی پایدار در بحث کشاورزی و همچنین ارائه خدمات مطلوب به این قشر زحمتکش گفت : با ایجاد بستری لازم برای توسعه صنعت کشاورزی می توان جامعه را به سمت و سوی پیشرفت این صنعت سوق داد .

در ادامه این جلسه اعضای شورای کشاورزی شهرستان آمل با ارائه گزارش به جلسه نقطه نظرات خود را مطرح و درخواست همکاری و هماهنگی بین اعضای شورای اسلامی جهت مساعدت به قشر کشاورزی و ترویج فرهنگ کشاورزی و ایجاد اشتغالزایی مناسب داشتند که با همدلی همه دستگاههای ذیربط می توان بسیاری از مشکلات پیش روی کشاورزان را مرتفع نمود .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت استانداری مازندران، تاریخ انتشار: 6خرداد1397 ، کدخبر: 1580: www.ostan-mz.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
واقعا این بهره وری از زمین های کشاورزی قابل افتخاره تو ایران
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین