پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۳۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
بر اساس آمار به دست آمده در سال 96 میزان خط فقط بر اساس درآمد 4 میلیون تومان محاسبه شده است.

شعار سال: یکی از مهمترین مسائلی که در زمینه اقتصاد مطرح است، موضوع خط فقر و میزان درآمدهای افراد به نسبت تعداد افراد خانواده است. این موضوع یکی از ارکانی است که هر سال اندازه گیری می‌شود و به نسبت رشد یا افت اقتصادی کاهش یا افزایش می‌یابد. در همین رابطه محققان آمار و ارقام سال 96 را منتشر کردند.

در سال 96 خانواده ای که میزان درآمد آن از 4 میلیون تومان کمتر باشد زیر خط فقر محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید اینفوگرافیک دقیق فقر مطلق و گرسنگی سال 96 ایران را مشاهده کنید :

نرخ خط فقر در سال ۹۶ +اینفوگرافیک

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 19 فروردین 97، کدمطلب:۶۴۹۲۹۴۴، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
خیلی وقته از دینمون دور شدیم تو این اوضاع که خیلی ها فکر اختلاسن بهتره هوای هم دیگه رو داشته باشیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
4 میلیون تومان خط فقر یعنی چی؟ 4 میلیون در آمد در ماه کمتر داشته باشی زیر خطر فقر قرار داری یا 4 میلیون در سال؟ اشاره نکردین 4 میلیون درآمد منظور درامد ماهانه است یا سالانه؟ خیلی خبر گنگ و مبهم است و نشان میدهد فقط کپی شده و اصل خبر هم گنگ بوده که حتی زحمت به خودش نداده مشخص کنه منظور 4 میلیون ماهانه یا سالانه!
مدیر پایگاه سلام
منظور ،چهار میلیون تومان ماهیانه برای یک خانوار(نه فرد) است.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
الان اکثر حقوق و مزدها بر اساس قانون کار که در سال 97 حدود 1230000 تومان است می باشد. اکثر جمعیت ایران بر این اساس حقوق و درآمد دارند و به نظر من اکثریت در اعماق فقر و زیر خط گرسنگی هستیم . از لطف همه مسئولین بدلیل کاهش ارزش ریالی بصورت ثانیه ای بسیار ممنون که به همه چیز فکر میکنند بجز وضعیت مردم و ارزش ریالی و تعصبات ارثی چوب ویرانگری شده است. لطفا خط فقر سال 97 را نیز اعلام کنید. خدایا به تو پناه میبریم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین