پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۶۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی آخرین زمان ارسال صورت معاملات فصلی سال ۹۶، در حالی ۱۵ اردیبهشت ماه انتخاب شده بود که مودیان مالیاتی از قطع بودن سامانه مربوط خبر داده اند.

شعار سال: بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی آخرین زمان ارسال صورت معاملات فصلی سال ۹۶، در حالی ۱۵ اردیبهشت ماه انتخاب شده بود که مودیان مالیاتی از قطع بودن سامانه مربوط خبر دادند که این اختلال مشکلاتی را برای این افراد به وجود آورده است.

گفتنی است هیچ یک از لینک سرور‌های مربوطه نیز پاسخ گوی افراد نبوده است و صفحات مربوطه به هیچ طریق بارگزاری نمی شوند.

افراد مشمول ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم مکلف اند اطلاعات معاملات فصلی خود را تا یک ماه و نیم پس از پایان هر فصل از طریق سامانه عملیات الکترونیکی سازمان به نشانی www.tax.gov.ir برای سامانه معاملات ارسال و یا صورت لوح فشرده در قالب اطلاعات درخواستی، به اداره امور مالیاتی ارائه کنند.

بنا بر قانون مالیات‌های مستقیم، ارسال نکردن فهرست صورت معاملات فصلی در مهلت مقرر، مشمول جرایم مالیاتی برای افراد می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 417170، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین