پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۹۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

شعار سال: رحیم زارع درباره نشست امروز اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی کشور و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد و موادی دیگر از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بر اساس مصوبه امروز کمیسیون اقتصادی اصل بر صحت اظهارات مودی مالیاتی خواهد بود و سازمان امور مالیاتی و ممیزان آن سازمان نمی توانند اظهارنامه مودیانی که خریدها و فروشهای خود را در سامانه مالیات بر از ارزش افزوده ثبت می کنند، رد کنند.

مخالفت کمیسیون اقتصادی با تحمیل مالیات غیرواقعی به تولیدکنندگان و سایر فعالان اقتصادی

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:سامانه مالیات بر ارزش افزوده به این منظور طراحی شده که از تحمیل مالیات غیرواقعی به تولیدکنندگان و سایر فعالان اقتصادی جلوگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:مهمترین هدف کمیسیون اقتصادی مجلس از ایجاد سامانه مالیات بر ارزش افزوده که مورد موافقت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز قرار گرفته است قطع ارتباط مستقیم مودیان با ممیزان ادارات مالیاتی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 97، کد مطلب: 381944، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین