پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان گفت: در حال حاضر وضعیت کیفی هوای استان لرستان بسیار ناسالم است و آلودگی به ۴ برابر حد مجاز می‌رسد.
شعار سال: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان گفت: در حال حاضر وضعیت کیفی هوای استان لرستان بسیار ناسالم است و آلودگی به ۴ برابر حد مجاز می‌رسد.

مهرداد فتحی بیرانوند، به کیفیت هوای استان لرستان اشاره کرد و گفت: با ورود موجی از ریزگردها به استان در حال حاضر وضعیت هوای لرستان بسیار ناسالم است.

وی افزود: کیفیت هوای شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت و رومشکان در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد و آلودگی سه و نیم تا چهار برابر حد مجاز است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان عنوان کرد: وضعیت کیفی هوای شهرستان‌های دوره چگنی، سلسله و خرم‌آباد نیز ناسالم اعلام‌ شده است و آلودگی در این شهرستان‌ها به دو تا سه برابر حد مجاز می‌رسد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های شرقی استان در شرایط سالم قرار دارند تصریح کرد:  امروز سیزدهمین روز آلوده سال 97 در استان لرستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1719142 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین