پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۰۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: معادن به سفیدکوه خرم‌آباد خسارات زیادی وارد آورده‌اند.
شعار سال: مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: معادن به سفیدکوه خرم‌آباد خسارات زیادی وارد آورده‌اند.

مهرداد فتحی بیرانوند اظهار کرد: موضوع معادن نیاز به ساماندهی ریشه‌ای و جدی دارد چراکه در سنوات گذشته مجوزهای بدون ضابطه صادر می‌شد و شاهد تخریب‌های شدیدی بوده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه برداشت‌های غیرمجاز و غلط خسارات زیست‌محیطی زیادی به عرصه‌های طبیعی وارد می‌کنند، افزود: امیدواریم با مدیریت صحیح سازمان صنعت و معدن این معادن ساماندهی شوند تا حداکثر بهره‌وری را با کمترین خسارت داشته باشیم.

فتحی بیرانوند با اشاره به اینکه مجوزهای صادر شده باید مورد بازنگری قرار گیرند، گفت: خیلی از معادن در مناطق حفاظت شده ازجمله سفیدکوه خرم‌آباد قرار دارند که خسارات زیادی به این عرصه وارد آورده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: طی سنوات گذشته پروانه‌های بهره‌برداری در سطوح بسیار گسترده صادر شده و بعضاً حق مالکیت ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: باید مجوز به مناطقی که معدن وجود دارد داده شود اما هم‌اکنون دیده می‌شود که سطح عظیمی را فراگرفته‌اند.

فتحی بیرانوند گفت: همچنین برداشت‌ها باید به‌صورت زیرزمینی انجام شود تا حداقل آسیب به محیط زیست وارد شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97023016400 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین