پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
فاز تکميلي گازرساني به شهر بوشهر با بيش از ۴۱ هزار ميليون ريال اعتبار آغاز و با بهره‌برداري از آن ۳ هزار خانوار در اين شهر از نعمت گاز برخوردار مي‌شوند.

شعار سال: مدير عامل شرکت گاز استان بوشهر، اظهار کرد: براي گازرساني به محلات تنگک و چهار محل در مجموع ۱.۵ کيلومتر خط تغذيه، ۴۵ کيلومتر شبکه توزيع و يک ايستگاه تقليل فشار گاز اجرا مي‌شود.

غلام عباس حسيني افزود: با هدف گازرساني به مناطق ياد شده، بيش از ۴۱ هزار ميليون ريال اعتبار هزينه خواهد شد و با تحقق اين موضوع، زمينه برخورداري سه هزار خانوار از نعمت گاز فراهم مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به نوع بافت و نيز نوع زمين در محلات قديمي شهر بوشهر اظهار کرد: گازرساني به اين محلات از پيچيدگي خاصي برخوردار است و در همين ارتباط نيازمند همکاري و تعامل هرچه بيشتر مردم و مسوولان شهرداري هستيم.

به گفته مدير عامل شرکت گاز استان بوشهر، با پايان گازرساني به نقاط ياد شده تمام مناطق شهر بوشهر تحت پوشش شبکه سراسري گاز قرار مي‌گيرد.

حسيني اعلام کرد: تاکنون بيش از ۳۴۹ کيلومتر شبکه در شهر بوشهر اجرا شده و با توجه به زيرساخت‌هاي فراهم شده هم اکنون ۲۵ هزار مشترک در اين شهر از نعمت گاز برخوردارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری موج، تاریخ انتشار شنبه 11 مهر 1394، کد مطلب:- : www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین