پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
وزیر بهداشت با اشاره به آماده باش کامل نیروهای این وزارتخانه در ایام تعطیلات نوروز گفت: 18 هزار نفر از کارکنان اورژانس 115 آماده خدمت رسانی به مردم هستند که اگر این رقم را به ظرفیت بیمارستانی اضافه کنیم 90 هزار نفر نیروی فعال در سطح کشور خواهیم داشت.

شعارسال: سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در مراسم رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز 95 گفت: در ایام نوروز همکاران ما در وزارت بهداشت با حضور جدی در 570 بیمارستان به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می کنند.

وی ادامه داد: در این بین اورژانس جاده ای فعالیتی مضاعف و جدی‌تر در کنار پلیس خواهد داشت.

وزیر بهداشت گفت:‌ به نظر می‌رسد امسال حضور ناوگان زمینی و خدمات هوایی و آمبولانس هوایی در 21 پایگاه، ایمنی بهتری را برای هموطنان ایجاد کند.

هاشمی گفت: 18 هزار نفر از کارکنان اورژانس 115 آماده خدمت رسانی به مردم هستند که اگر این رقم را به ظرفیت بیمارستانی اضافه کنیم 90 هزار نفر نیروی فعال در سطح کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای خدماتی در این ایام گفت: همچنین ما بر مراکز تهیه و تولید مواد خوراکی و آشامیدنی نظارت می کنیم و در این بخش هم 4500 نفر فعال هستند که برخی از آن ها ناظر قضایی هستند.

وی در پایان گفت: سامانه 190 و 149 آماده دریافت شکایات مردمی است و هموطنان در صورت مشاهده تخلف می توانند ما را مطلع کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 25 اسفند 1394 ، کدمطلب: 13941225000207، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین