پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۳
فرماندار رودبار گفت: اگر چه وظایف ما در قبال مضایقی که ایجاد می‌شود سنگین تر خواهد شد اما تدابیر ایران اسلامی آمریکا را از این تصمیم نابخردانه پشیمان خواهد کرد.

شعارسال: اسماعیل میرغضنفری فرماندار این شهرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام خروج ترامپ از برجام و ایجاد وضعیت خاصی در جامعه بین المللی اظهار داشت: نمایندگان مجلس و کارگزاران نظام با همراهی و وحدت، موضع‌گیری با تدبیر، عاقلانه و شجاعانه رئیس جمهور را در این مقطع ستوده اند.

وی‌افزود: بنا نبود تمام مشکلات را با برجام حل‌کنیم، بلکه همین‌قدر که در برجام توانستیم حقانیت‌مان را به منصه ظهور بگذاریم، موفق بودیم.

وی یادآور شد: بدعهدی 40 ساله آمریکا را دیده‌ایم؛ این کشور و رژیم صهیونیستی به یقین می‌دانند ایران بر اساس آموزه‌های دینی خود هرگز به دنبال تسلیحات هسته ای نبوده و نیست بلکه آنان نگران تفکر ارتقاء علم و پیشرفت تکنولوژی کشورمان هستند که در جامعه بین المللی نهادینه شده است و دانشمندان غالبا جوان ایرانی به مرحله ای از دانش صلح آمیز هسته ای رسیده اند که تعجب همگان را برانگیخته اند و تیم دیپلماسی هسته‌ای هم بواسطه پشتکار و توانمندی مقتدرانه از حقانیت ایران اسلامی دفاع کرده است.

فرماندار رودبار تصریح کرد: اگر چه وظایف ما در قبال مضایقی که ایجاد می‌شود سنگین‌تر خواهد شد اما تدابیر ایران اسلامی آمریکا را از این تصمیم نابخردانه پشیمان خواهد کرد و نظام گزینه‌های مختلفی را با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیش رو خواهد داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1397 ، کدخبر: 621182: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین