پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۸۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
استاندار تهران گفت: حمایت از کالای ایرانی یعنی این که نباید وقت مدیر تولیدی صرف بروکراسی اداری شود.

شعار سال: محمد حسین مقیمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست صمیمی با صاحبان صنایع، نماینده شرکت های تولیدی، کشاورزی و کارآفرینان رباط کریم طی سخنانی با بیان این که فرماندار نماینده عالی دولت و مسئول پیگیری سیاست های دولت در شهرستان ها است، گفت: روسای ادارات نماینده وزارتخانه ها هستند و باید مستقیم و یا غیر مستقیم کار تولید کنندگان را پیگیری کنند.

وی افزود: تولید کننده باید در واحد اقتصادی وقت خود را برای حل مسائل فنی، خرید ، بازاریابی و فروش بگذارد.

اگر کالایی با کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تر باشد، خریدار به آن رو می آورد

نماینده عالی دولت در استان تهران اضافه کرد: این که فکر کنیم مسئولیت تولیدکننده این است، که در اتاق مدیران برای گرفتن مجوز زمان صرف کند، اشتباه است.

مقیمی با بیان این که تکلیف ما این است، که در بخش اقتصادی امور واحدهای تولیدی راپیگیری کنیم، گفت: روسای ادارات در شهرستان ها اختیار دارند، یا مسئله را درشهرستان خود حل کنند و یا به مدیران کل در تهران محول کنند، اما نباید در کارها تعارف داشته باشیم، مسئولیت رییس یک اداره حل مشکل ارباب رجوع است.

استاندار تهران گفت: وقتی می گوییم از کالای ایرانی حمایت شود، یعنی این که اگر کالایی با کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تر باشد، خریدار به آن رو می آورد، مدیر تولیدی نباید زمان خود راصرف بروکراسی کند، تا بتواند به مسائل واحد تولیدی خود برسد.

اگر تولیدکننده را تحت فشار قرار دهیم اثر خود را در قیمت تمام شده می گذارد

مقیمی ادامه داد: اگر از روش های مختلف تولید راتحت فشار قرار دهیم، در قیمت تمام شده خود را نشان می دهد و با افزایش قیمت تمام شده قیمت کالا بالا رفته و خریدار نخواهد داشت، حمایت از کالای ایرانی یعنی انجام کار به موقع تولیدکننده و در مقابل، تولید با کیفیت بالا و اگر زیرساخت ها به یک واحدتولیدی نرسیده باید مدیر بخش مربوطه پاسخگو باشد.

استاندار تهران ادامه داد: توقع حمایت از کالای ایرانی با همکاری تولیدکنندگان باید به همراه تأمین نیاز واحدهای تولیدی و رفع موانع آن ها باشد.

مقیمی با بیان این که هرچه زمان را در انجام کار مردم معطل کنیم، به همان اندازه در حمایت از کالای ایرانی تعلل کردیم، افزود: کار تولید کننده از طریق پنجره واحد حمایت از سرمایه گذار باهدف پرهیز از بروکراسی باید انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 24 اردیبهشت 97، کد مطلب: 4296788: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
کل سیستم اداری کشور مکل زاست برای هر کار کوچیک و بزرگی که بخوای انجام بدی
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین