پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
پای حرف مهندسین که بنشینی، دغدغه‌هایی دارند که ارتباط مستقیم با زندگی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آنها دارد.

شعارسال: علی فخرایی دانشجوی کارشناسی ارشد برف قدرت ، اظهار داشت: شرکت‌های خدماتی زیاد در جنوب کشور راه اندازی شده است؛ که با استفاده از ابزار و تکنیک‌های خاص خدمات متنوع را ارائه می دهند.

وی گفت: قبل از اینکه دانشگاه بروم همه می گفتند که رشته برق کار دارد. اما بعد از اینکه دانشگاه قبول شدم حال 2 سال است که درسم تمام شده و اما خبری از کار نیست.

فخرایی افزود: با توجه به مشکلات مالی فراوانی که داشتم دیگر نمی توانستم برای کارشناسی ارشد درس بخوانم و تصمیم گرفتم کار آزاد انجام بدهم و کمک خرج خانواده ام باشم.

کارشناس جویای کار تصریح کرد: با وجود اینکه مهارت لازم در این رشته رادارم هر کجا برای شغل مراجعه می‌کنیم به گونه های مختلف دست به سرم می‌کنند.

وی افزود: تجربه ای که در این مدت به دست آوردم مطمئن شدم در حال حاضر بهترین راه‌کار برای یافتن شغل مناسب استفاده از بند" پ" است.

علی فخرایی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید جلوی کالاهای چینی که به وفور در بازار یافت می‌شود را بگیرند و در عوض به تقویت تولید داخلی بپردازد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی سپاس، تاریخ انتشار: 5اسفند1396 ، کدخبر: 349470 : www.sepas.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین