پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۰۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
بنا به گزارش های واصله، دفتر منافع حقوقی ایران در لاهه هلند مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفت.این در حالی است که مسئولان دیپلماسی کشور در خصوص این تهاجم و سرقت سکوت اختیار کرده اند.

شعار سال: حدود سه شب پیش ، دفتر حقوقی ریاست جمهوری کشورمان در لاهه که کلیه اسناد طبقه بندی شده محرمانه، با رویکرد حقوقی ایران در قبال اقدامات خصمانه امریکا و غرب علیه ایران در آنجا نگهداری و پیگیری می شد، مورد هجوم و دستبرد افراد ناشناس قرار گرفت و به سرقت رفت.

در جریان این سرقت علاوه بر اسناد طبقه بندی شده، کلیه وجوه نقدی که رقم قابل توجهی بوده است و در گاوصندوق این مرکز نگهداری می شد، نیز به سرقت رفته است.

گفتنی است هنوز با گذشت سه روز از وقوع این جریان هیچ خبری دال بر سرقت این اسناد محرمانه از سوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام نشده و اظهار نظر کلیات و جزییات این اتفاق کاملاً در سکوت خبری از سوی مقامات حاضر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه فرو رفته است.

با رصد جزیی و اندکی تحلیل این اتفاق می توان دریافت که گویا مقاماتی که باید در این خصوص اظهار نظر کنند، بنابه دلایلی سکوت اختیار کرده و در صدد عادی جلوه دادن ماجرا هستند.

خبرنگاران برای تایید صحت یا سقم این حادثه و جزییات آن در تماسی با دفتر منافع حقوقی ایران در هلند پس از صرف زمان طولانی و عدم دریافت جواب درست در خصوص سرقت انجام ‌شده، از سوی افراد حاضر در سفارتخانه اعلام کرد که هیچ یک از افراد مسئول ،حاضر به پاسخگویی درباره این اتفاق نشدند.

این اتفاق در شزایطی رخ داد که ایران در آستانه پیگیری طرح دعوای از آمریکا در خصوص پرونده سرقت دو میلیارد دلاری و تعرض آنها به اموال جمهوری اسلامی از سوی ایالات متحده بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 29 اردیبهشت 97، کد مطلب: 1729633: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین