پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
بنابر اعلام سازمان بازرسی کل کشور، یکی از مدیران سابق نهاد ریاست جمهوری با گزارش این سازمان در مراجع قضایی محکوم شد.

شعار سال: در پی عدم همکاری یکی از مدیران نهاد ریاست جمهوری در ارایه اسناد و مدارک درخواستی هیئت بازرسی گروه ریاست جمهوری، مجلس و واحدهای تابع، گزارش تخلف نامبرده توسط معاونت سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور به مراجع قضایی ارسال و وفق ماده 8 قانون تشکیل سازمان بازرسی درخواست مجازات شد.

بر اساس گزارش واصله، پس از صدور رأی بدوی مبنی بر محکومیت و رد تجدیدنظرخواهی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران، مشارالیه به مجازات مندرج در تبصره یک ماده 8 قانون تشکیل سازمان بازرسی محکوم شد.

برنامه بازرسی مذکور از معاونت سابق مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهور بوده و مدیر نامبرده به‌ بهانه هماهنگی با مقامات حقوقی نهاد از ارایه اسناد و مدارک درخواستی به هیئت بازرسی خودداری کرده بود.

در ماده هشت و تبصره یک این ماده در قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 15 مهر ماه سال 93 آمده است:

ماده هشتم: تمامی مسئولان ذی‌ربط در وزارتخانه‌ها و ادارات وسازمان‌ها و مؤسسات، اسناد و اطلاعات و مدارک مورد لزوم در تحقیقات را بدون هرگونه فوت وقت در اختیار بازرس یا بازرسان اعزامی قرارداده و همکاری لازم را مبذول دارند.

تبصره یک: تخلف ازتکلیف مندرج در این ماده در خصوص عدم همکاری در ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز موجب حبس ازسه ماه و یک روز تا شش ماه یا انفصال موقت ازخدمات دولتی و عمومی ازسه ماه تا یک سال خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار 14 آذر 1394، کد مطلب: 934888: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین