پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۲۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
فرماندار شهرستان دامغان از عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان دامغان با اعتبار هفت میلیارد تومان خبر داد.
شعار سال: فرماندار شهرستان دامغان از عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان دامغان با اعتبار هفت میلیارد تومان خبر داد.

علی‌اصغر مجد پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲۳۶ پروژه در شهرستان دامغان در حال اجراست که همه باید کمک کنند تا به‌سرعت به نتیجه برسند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۶، ساخت ۲۹ خانه بهداشت با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در شهرستان دامغان شروع شده و در حال اجراست.

فرماندار شهرستان دامغان اضافه کرد: روستاهای دامغان تا ۵۰ سال آینده از خانه بهداشت بی‌نیاز هستند و امروز وارد هر روستایی شوید، می‌بینید پروژه‌ای در حال اجراست.

مجد گفت: عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان دامغان با اعتبار هفت میلیارد تومان اجرایی شد و سالن همایش‌های فرهنگی نیز با اعتبار دو میلیارد تومان احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه فاضلاب شهر دامغان با ۹ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته، در حال اجراست.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: در راستای اجرای پروژه‌های شیوه‌های نوین آبیاری دولت، ۱۲ میلیارد تومان بلاعوض به کشاورزان پرداخت شده است.

مجد بیان کرد: این سطح از اعتبارات با کمک استاندار سمنان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی امام جمعه و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی اخذ شده است.

وی گفت: ۶۴۰ میلیارد ریال برای تعریض و چهار بانده کردن جاده دامغان - معلمان در بودجه سال جاری تخصیص یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970230000426 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین