پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۹۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۹
نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج گفت: با توجه به سخنرانی دیشب دکتر روحانی می توان دلگرم بود که هنوز هم کسانی هستند که پیگیر حقوق بانوان در ورزش اند و مشتاق هستند که این موانع و مشکلات را از سر راه بردارند.
شعارسال: شادی پریدر، نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج  درخصوص مراسم تجلیل رئیس جمهور از قهرمانان که شب گذشته در سالن اجلاس سران کشور برگزار شد، عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم که هرساله شاهد برگزاری چنین مراسمی از سوی نهاد ریاست جمهوری هستیم، این موضوع نشان دهنده نگاه ویژه رئیس جمهور به ورزش و الخصوص ورزش بانوان است.

وی درباره اقدامات دولت و وزارت ورزش و جوانان برای رشد ورزش بانوان اظهار کرد: در چند سال اخیر ورزش بانوان رشد چشمگیری داشته، بدون تردید بخشی از این پیشرفت ها جدا از تلاش و استعداد خود ورزشکاران مربوط می شود به حمایت های وزارت ورزش و جوانان که همیشه در کنار ورزش بانوان بودند.

پریدر گفت: شب گذشته دکتر روحانی در سخنان خود بارها و بارها به ورزش بانوان اشاره کردند، همه سخنان نشان می دهد که تا چه حد پیگیر و در جریان مشکلات و موانع بانوان درعرصه های ورزشی هستند. بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها و نبود پخش تلویزیونی برای مسابقات بانوان وجود داشته اما با توجه به سخنرانی دیشب دکتر روحانی می توان دلگرم بود که هنوز هم کسانی هستند که پیگیر حقوق بانوان در ورزش اند و مشتاق هستند که این موانع و مشکلات را از سر راه بردارند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  برنا، تاریخ انتشار: 2خرداد 1397 ، کدخبر: 710307 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
این استعداد ها واقعا دارن تو ایران به هرز میرن به نظرم
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
نصف جمعیت ایران رو بانوان تشکیل دادند چه بهتر که ازاونها و تواناییهاشون استفاده شه برای پیشرفت جامعه ای بهتر
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین