پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه نشست نواب رییس والیبال گفت: تلاش ما این است تا فضا بهبود یابد و حضور بانوان تماشاگر همانند مردان اتفاق افتد.

شعارسال: فریبا محمدیان، معاون امور ورزش زنان در حاشیه  نواب رییس والیبال بانوان، بیان‌ کرد: امروز برای تماشای دیدار دو تیم فوتسال بانوان ایران و روسیه به سالن خواهم آمد.

او در پاسخ به این سوال که برخی از بازیکنان ملی‌پوش برای تبلیغات درباره این بازی ممنوع بودند و شما نیز امروز در جلسه نواب رییس مطرح کردید که ما باید برای حضور تماشاگر زن در مسابقات بانوان حمایت کنیم، تناقض وجود دارد، گفت‌: من در جریان تبلیغات این دیدار نبودم. اعتقاد من به طور کلی این است که ورزش بانوان باید توسط خود بانوان مورد حمایت ویژه‌ قرار گیرد. درباره استفاده سالن مسابقات نیز اجازه دهید که خود فدراسیون‌ها  این موضوع  را مدیریت کنند. در سال ۹۷ سناریویی برای ترویج رشته‌های ورزشی با حضور تماشاگران بانوان داریم تا مسابقات بانوان با حضور تماشاگران زن برگزار شود.

محمدیان در ادامه‌ این نشست، افزود: تلاش ما این است تا فضا بهبود یابد و حضور بانوان تماشاگر همانند مردان اتفاق افتد. در این مدت مراقبت‌ها و مدیریت‌هایی که رسانه‌ها، فدراسیون و همچنین ما انجام داده‌ایم تا اگر مانعی بر سر راه است برداشته شود. همان طور که شاهد بودید اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و برای شکوفایی این موضوع نیازمند مدیریت‌های بیشتری هستیم.

او درباره انتخاب نایب رییس بسکتبال بانوان و همچنین تعیین تکلیف کادر فنی بسکتبال، بیان‌ کرد: تردید نکنید که ما ارتباطات خود را با فدراسیون‌ها برای برنامه‌های مدون بخش بانوان خواهیم داشت. بسکتبال نیز یکی از این فدراسیون ها است و ان‌شاء‌الله در روزهای آینده تکلیف نایب رییس این بخش بانوان توسط رییس فدراسیون مشخص خواهد شد. شک ندارم که بخش بانوان فدراسیون بسکتبال یکی از مهم‌ترین بخش‌های فدراسیون است و طباطبایی برنامه‌های خوبی را برای این بخش در نظر دارد. ان‌شاء‌الله در روزهای آینده خبرهای خوبی را خواهیم داشت.

معاون امور ورزش زنان در ادامه‌ با اشاره به حضور خانواده‌ها در مسابقات فینال بسکتبال مردان، خاطر نشان کرد: همان طور که دیدید اتفاق خوبی در لیگ مردان رخ داده است و خانواده ها توانستند در مسابقات حاضر و از نزدیک شاهد بازی‌ها باشند.

محمدیان در پاسخ به این سوال که آیا این که می‌گویند اعزام بانوان ورزشکار به رقابت‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا منوط به مدال آوری آنها است صحت دارد یا خیر؟ گفت‌: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. ما در ستاد عالی بازی‌ها سیاستگذاری را برای اعزام ورزشکاران به طور کلی در بخش مردان و هم در بخش زنان داشته ایم و درباره آن به طور کلی تصمیم گیری خواهیم کرد. ما شاخص‌هایی را مورد بررسی قرار می‌دهیم که یکی از این شاخص ها مدال آوری است و بحث دیگر آن بحث توسعه رشته محسوب می‌شود که خواست آقایان و زنان نیست و شامل حال هر دو بخش می‌شود.

فریبا محمدیان درباره نشست امروز نواب رییس والیبال بانوان نیز، خاطر نشان کرد: امروز بحث برنامه استراتژیک بانوان مطرح شد . فراز و نشیب‌هایی در والیبال بانوان وجود داشته است که من با توجه به تجارب کسب شده در این مدت و همچنین عزم راسخ رییس فدراسیون که به نایب رییس خود برنامه‌ها  را تفویض اختیار کرده است خوش بین هستم و امیدوارم که در سال ۹۷ شاهد یک لیگ فعال و خروجی بهتری باشیم. فدراسیون والیبال به دنبال جذب مربی خارجی است و طاهره طاهریان نیز این قول را داده است که برای جذب مربی خارجی به فدراسیون والیبال کمک کند. ما نیز به دنبال تقویت کادر فنی تیم‌ ‌ملی هستیم تا دغدغه‌ جامعه والیبال را کاهش دهیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا، تاریخ انتشار: 29بهمن 1396، کدخبر:678851،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
جامعه اینطوری دوقطبی میشه دلبخواهی نیست که اگه زن اومد تو فدراسیون کار زنا رو راه بندازه اگه مرد اومد کاره مردا رو راه بندازه مسئول زن و مرد نداره وظیفشون خدمت به مردمه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین