پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، 414 روستای استان را فاقد آب آشامیدنی مناسب دانست و افزود:امیدواریم با تخصیص مناسب اعتبارات تا پایان برنامه ششم توسعه به این روستاها آبرسانی شود.

شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، 414 روستای استان را فاقد آب آشامیدنی مناسب دانست و افزود:امیدواریم با تخصیص مناسب اعتبارات تا پایان برنامه ششم توسعه به این روستاها آبرسانی شود.

محبعلی رنجور با اشاره به اینکه در زمان حاضر 1781 روستای استان گیلان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت:با توجه به اقلیم گیلان، خدماترسانی بی وقفه و مناسب به این تعداد روستا کار دشوار و پر هزینه‌ای است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از اجرای طرح ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب 1200 خانوار روستایی شهرستان تالش خبر داد و گفت: بدین منظور یک دستگاه پمپ جدید بر روی چاه شماره 2 مجتمع آبرسانی پیرهرات نصب و راهاندازی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تقویت فشار آب آشامیدنی 12 روستای این شهرستان، خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای کمیت آب شرب 1600 خانوار این روستاها یک دستگاه پمپ با بیش از 60 میلیون ریال نصب و راه اندازی شد.

رنجور از برطرف شدن ضعف فشار آب شرب 15 روستای شهرستان رضوانشهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد:با تعویض یکی از پمپ های مجتمع آبرسانی اردجان، ضعف فشار آب شرب 28000 خانوار این روستاها رفع شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 30اردیبهشت97، کدمطلب:97023016793، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین