پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۹۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از تخصیص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های آبرسانی به روستاهای گیلان توسط دولت تدبیر و امید در سال گذشته خبرداد.

شعار سال: محبعلی رنج ور صبح چهارشنبه در فرمانداری بندرانزلی با اعلام این خبر اظهار داشت: ۴۱ میلیارد ریال از این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی تخصیص شده و پیش بینی می شود در سال جاری نیز همین میزان اعتبار برای پروژه های روستایی گیلان اختصاص یابد.
وی افزود : با توجه به افزایش هزینه های تامین تجهیزات به دلیل نوسانات قیمت ارز و پایین بودن تعرفه های موجود آب ، شرکت های آب روستایی شرکت های زیان ده هستند.
رنج ور تاکید کرد: آبفای گیلان در تلاش است تا پروژه های در دست اجرا را هرچه سریع تر به پایان رسانده و تکمیل پروژه مجتمع آبرسانی در روستای اشترکان، اولویت پروژه های آبفای روستایی دربندرانزلی است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه مجتمع آبرسانی در روستای اشترکان ۱۲ روستای غرب گیلان تحت پوشش قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه روستاهای تربه بر ، اشپلا، خمیران ، سیاخاله سر و شیله سر در غرب شهرستان بندرانزلی از روستاهای غیر تحت پوشش آبفای روستایی هستند خاطر نشان کرد: به دلیل تالابی بودن منطقه جنوب انزلی ، آب آن منطقه از منابع آب شهری تامین می شود .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به اینکه بندرانزلی در آبرسانی به روستاها جزء شهرستان های سبز است تصریح کرد: متاسفانه نحوه بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبرسانی روستایی مهمترین آسیب آبفای روستایی است .
رنج ور با اشاره به اینکه تکمیل و اجرای مجتمع آبرسانی روستای گلشن در محدوده منطقه آزاد انزلی در دستور کار آبفا قرار دارد یادآور شد:در حال حاضر وظیفه آبرسانی پنج روستا در شهرستان انزلی در اختیار شوراهای اسلامی روستاها است که باید به شرکت آب و فاضلاب روستایی تفویض اختیار شود.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب گیلان واقع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیل و دیلم، تاریخ 7 اردیبهشت 98، کد مطلب: -: www.gilodeylam.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
این اعتبارات تخصیص داده میشه ولی هیچ وقت عملی نمیشه این پروژه های بعدا از یه جایی می شنویم اختلاس شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین