پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: که از ورود سرمایه‌گذاران به منطقه آزاد انزلی برای پیشرفت کشور و استان گیلان استفاده کنیم و در حال حاضر ۱۳ کشتی از مسیر قرقیزستان وارد انزلی می‌شوند.مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر اهمیت همدلی، هم‌افزایی و هم‌زبانی در شرایط کنونی گفت: رسانه‌ها در توسعه و ایجاد همدلی تاثیرگذار هستند البته همدلی در تضاد با انتقاد نیست بلکه کمککننده نیز هست زیرا انتقاد و فسادستیزی رسانه‌ها به توسعه کشور و استان گیلان کمک می‌کند.

شعار سال: رضا مسرور صبح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران گیلانی در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: کشور در شرایط جنگ اقتصادی است و در حال حاضر حداکثر فشار و تحریم به جامعه وارد می‌شود و استفاده از رسانه در این شرایط حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر اهمیت همدلی، هم‌افزایی و هم‌زبانی در شرایط کنونی گفت: رسانه‌ها در توسعه و ایجاد همدلی تاثیرگذار هستند البته همدلی در تضاد با انتقاد نیست بلکه کمککننده نیز هست زیرا انتقاد و فسادستیزی رسانه‌ها به توسعه کشور و استان گیلان کمک می‌کند.

وی دغدغه مشترک مسئولان و رسانه‌ها را رفع مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: در این سال‌ها مسئولان منطقه آزاد انزلی رابطه خوبی با اصحاب رسانه داشتند و این همدلی در توسعه اقتصادی استان گیلان و به‌ویژه منطقه آزاد موثر بود و امیدواریم روز به روز بیشتر شود.

مسرور با اشاره به شرایط سخت منطقه آزاد انزلی در چند سال گذشته خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی سال ۹۲ به‌دلیل مشکلات مالی و مدیریتی پروژه فعالی نداشت اما در دو سال اخیر طبق آمار در حوزه اقتصادی، منطقه آزاد انزلی رتبه نخست را بین مناطق آزاد کشور کسب کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به هدف این سازمان افزود: هدف ما این است که از ورود سرمایه‌گذاران به منطقه آزاد انزلی برای پیشرفت کشور و استان گیلان استفاده کنیم و در حال حاضر ۱۳ کشتی از مسیر قرقیزستان وارد انزلی می‌شوند و پروژه‌های زیرساختی این منطقه از بزرگترین پروژه‌های اقتصادی کشور است.

وی بندر کاسپین را یکی از افتخارات استان گیلان عنوان کرد و بیان داشت: اگرچه ناملایمات زیادی برای توسعه بندر کاسپین متحمل شدیم اما با تلاش مسئولان منطقه قرار است کریدور شمال و جنوب هفته آینده عملیاتی شود و در حوزه گردشگری نیز باید بتوانیم از دریا ایجاد درآمد ارزی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در هفته دولت پروژه‌های مختلفی در منطقه آزاد انزلی افتتاح می‌شوند ابراز داشت: ۴۰ درصد از یک میلیارد دلار درآمد مناطق آزاد کشور، متعلق به سازمان منطقه آزاد انزلی است.

مهدی کاظمیان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این همایش گفت: موفقیت‌های این سازمان مدیون اطلاع‌رسانی درست خبرنگاران است و در برهه کنونی که ظرفیت‌های زیادی در داخل و خارج از کشور برای منطقه آزاد انزلی وجود دارد، برای ثبت رویدادهای بزرگ خود نیازمند همکاری خبرنگاران هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان ، تاریخ انتشار 20مرداد 98، کد خبر: 51587، www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
اگرچه ناملایمات زیادی برای توسعه بندر کاسپین متحمل شدیم اما با تلاش مسئولان منطقه قرار است کریدور شمال و جنوب هفته آینده عملیاتی شود و در حوزه گردشگری نیز باید بتوانیم از دریا ایجاد درآمد ارزی کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین