پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
محمد صفری ملک نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به مشکلات آبی حوزه‌های نمایندگی خود گفت: برای رفع مشکلات آبی رودسر و املش، هفت میلیارد تومان در اختیار اداره کل آب و فاضلاب گیلان قرار داده شده، اما تاکنون عملکرد مثبتی از این اداره دیده نشده است.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری ملک میان امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودسر در سالن اجتماعات این فرمانداری با اشاره به اینکه مهم‌ترین ملاک ارزیابی مدیریتی مدیران شهرستان، قدرت جذب در اعتبارات است، اظهار کرد: کار کردن ما از باب تکلف نیست از باب عشق و انجام وظیفه است که بایستی به درستی انجام دهیم.

انتقاد نماینده مجلس ازعدم کارایی آبفا گیلان در شهرستان رودسر
وی با اشاره به اینکه شرایط مالی دولت خوب نیست و در سخت‌ترین شرایط کشور را مدیریت می‌کند، افزود: در تهران برای بسیاری از پروژه‌ها پول وجود دارد، اما متاسفانه در شهرستان قفل می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به مشکلات آبی حوزه‌های نمایندگی خود بیان کرد: برای رفع مشکلات آبی رودسر و املش، هفت میلیارد تومان در اختیار اداره کل آب و فاضلاب گیلان قرار داده شده، اما تاکنون عملکرد مثبتی از این اداره دیده نشده است.

صفری با اشاره به اینکه در سال گذشته از منابع نماینده ۱۰ میلیارد تومان در اختیار مدیر بنیاد مسکن برای رفع نواقص و کمبود‌های رودسر و املش قرار داده شده است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای قیر رایگان ۱۴۰۰ و اعتبارات ملی ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اختیار بنیاد مسکن رودسر قرار گرفت که خوشبختانه بنیاد مسکن رودسر از نظر عملکردی امروز رتبه اول در سطح استان گیلان را دارد.

وی، احصاء مشکلات رودسر و توجه به زیرساخت‌های این شهرستان را از اولویت‌های کاری خود خواند و بیان کرد: از اعتبارات امسال ۲۵ میلیارد تومان که برای ردیف بودجه نمایندگان، ۲۰ میلیارد تومان در اختیار ورزش و جوانان قرار گرفته و پنج میلیارد تومان در اختیار سپاه برای تکمیل سوله‌های ورزشی شهرستان رودسر قرار گرفته است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه رشد خوبی در بودجه امسال داریم، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰، مجلس حرکت خوبی انجام داد و آیتم‌های وسعت جغرافیایی و محرومیت را به آیتم‌های توزیع بودجه اضافه کرد که سبب شد تا شهرستان رودسر و املش که از شهرستان‌های عقب افتاده بود رتبه سوم به لحاظ اعتباری در سال گذشته کسب کند.

صفری به اجرای عملیات بزرگ گازرسانی در اشکورات اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۶۰ درصد پروژه در ییلاقات رودسر و املش انجام شد و بقیه نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به احداث ۴ خانه کشتی در رودسر بیان کرد: بزرگترین مرکز جامع سلامت شهری استان گیلان با زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع در چابکسر در حال احداث و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۰۲۰۵۱۴۰۰۰۹۳۹، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین