پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
رماندار دشتی گفت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک کارخانه سیمان مند دشتی به بهره برداری می رسد ضرورت دارد در تعریض محور خورموج- لاور شرقی تسریع شود.

شعار سال: عبدالله نادری صبح چهارشنبه در دیدار با مردم روستاهای لاور شرقی، وراوی، منقل، گوری و زرگری از توابع بخش مرکزی ضمن قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: با توجه به اینکه این محور یکی از نقاط حادثه خیز است تکمیل آن یکی از اولویت های اصلی شهرستان است.

نادری بیان کرد: در صورتی که زیر سازی معابر در روستاهای لاور شرقی و وراوی انجام گیرد دو هزار متر مربع قیر رایگان در اختیار دهیاراین روستاها قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه نواقص زمین چمن مصنوعی بر طرف شود، گفت: استقرار کارخانه سیمان در این منطقه به عنوان یک ظرفیت خوبی محسوب می شود که می طلبد از این ظرفیت در جهت ایجاد شغل به نحو مطلوب استفاده کرد.

فرماندار دشتی یادآور شد: مسئولین باید پاسخگوی مردم و انتقاد پذیر باشند و اگر کاری صورت می گیرد باید با مشارکت مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه راه دسترسی به روستای گوری توسط اداره راهداری تسطیح شود، اضافه کرد: بنیاد مسکن در خصوص روشنایی معابر و تکمیل مسجد روستای منقل نیز همکاری داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 خرداد 97، کد مطلب: 4309926، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین