پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه صنعت گردشگری اقتصاد ایران را متحول می‌کند تأکید کرد: مشارکت مردم در اجرای طرح‌های گردشگری تقویت می‌شود.
شعار سال: مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه صنعت گردشگری اقتصاد ایران را متحول می‌کند تأکید کرد: مشارکت مردم در اجرای طرح‌های گردشگری تقویت می‌شود.
 محمد جهانشاهی صبح امروز در دیدار با مدیرکل انتقال خون استان سمنان اظهار داشت: صنعت گردشگری نیازمند توجه و توسعه بیشتر است و باید برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری کرد.

وی با اشاره به لزوم مشارکت مرددم در اجرای طرح‌های گردشگری و تقویت آن‌ها خاطرنشان کرد: مردم نقش ویژه‌ای در حفظ و حراست از ابنیه تاریخی استان که نمادی از فرهنگ و تمدن مردم این دیار است دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از وجود 12 هتل، دو هتل کاشانه، پنج مهمان‌پذیر در این منطقه خبر داد و گفت: 43 اقامتگاه بوم گردی، 26 خانه مسافر، یک متل و پنج مجتمع اقامتی و مجموعه گردشگری از دیگر ظرفیت‌های موجود در این استان به شمار می‌روند.

وی بابیان اینکه صنعت گردشگری خون تازه‌ای به اقتصاد کشور تزریق می‌کند اذعان کرد: با توسعه این بخش تحول عظیمی در اقتصاد ایران ایجاد می‌شود که بسیاری از مشکلات این مرزوبوم را رفع می‌کند.

جهانشاهی با اشاره به اینکه ک هزار و 309 تخت برای اقامت گردشگران در استان سمنان وجود دارد تصریح کرد: این در حالی است که ظرفیت اقامتی ما در استان سمنان بیش از 2 هزار نفر شب است و با توسعه و جذب گردشگران خارجی در حال حاضر ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان و قابلیت‌های آن به 27 کشور خارجی معرفی‌شده است.

وی ابراز داشت: استان سمنان درزمینهٔ های تاریخی و طبیعی نیز ظرفیت‌های بسیار مطلوبی را دارد که باید با حفظ و صیانت از این ظرفیت‌ها نسبت به ترویج فرهنگ و تمدن مردم سمنان به سایر کشور مای خارجی اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در پایان با تأکید بر لزوم مشارکت و همکاری با اداره کل انتقال خون استان سمنان یادآور شد: در راستای تقویت این همکاری کارکنان مجموعه میراث فرهنگی برای اهدای خون آمادگی لازم رادارند.

پژمان صالحی فر مدیرکل انتقال خون استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: طی یک سال گذشته بالغ‌بر 50 هزار نفر برای اهدای خون در استان سمنان به مراکز و پایگاه مای انتقال خون مراجعه کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 1740531 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
اگه واقعا این اتفاق بیفته در اینده ما میتونیم مساله اشتغال رو به اندازه خوبی تقویت کنیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
اینکه مردم در این طرح ها شرکت کنند به شدت میتونه سبب بهبود وضعیت معیشتی مردم کم درامد و اسیب پذیر بشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین