پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۱۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
بهزیستی یکی از دستگاه‌های مسئول در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بخش اعتیاد است. از این رو، این سازمان برای ارائه خدمات به معتادان مراکز گذری کاهش آسیب (DIC) را راه‌اندازی کرده است تا معتادان با استفاده از خدمات ارائه شده در این مراکز رفتارهای خطرآفرین کمتری داشته باشند. خوشبختانه در این مراکز که تعداد آنها در شهر تهران به نه مرکز رسیده است، خدماتی مانند داروی «متادون» با یک پنجم قیمت به معتادان مراجعه‌کننده ارائه می‌شود.علاوه بر این، اگر معتاد مراجعه‌کننده‌ای بیماری از سرماخوردگی تا ایدز داشته باشد نیز از خدمات درمانی و پزشکی استفاده می‌کند.

شعار سال: تأمین یک وعده غذای گرم، ارائه دارو، پانسمان زخم، تأمین تجهیزات پزشکی، ارجاع به پزشکان متخصص و فراهم بودن زمینه استحمام و استفاده از لوازم تمیز برای مصرف شخصی از جمله خدماتی است که به این افراد ارائه می‌شود. بر این باورم که وجود چنین مراکزی در شهر تهران که اکنون در محله‌های پر خطری مانند ری، شوش، هرندی و... قرار دارد توانسته است تا حدود زیادی مشکلات معتادانی که نیاز به دریافت سرویس‌های بهداشتی هستند را تأمین کند اما همچنان نیازمند افزایش تعداد این مراکز هستیم تا ارائه خدمات به این افراد بهتر از قبل انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه هشمهری، تاریخ انتشار 12 خرداد 97، شماره: 18625


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
خیلی از این معتاد ها امکان ترک مواد رو پیدا نمیکنند و دوباره رو به مصرف مواد میارند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
این فعالیت ها میتونه ضامن بالا بردن سلامت جامعه باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین