پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
آقاي استاندار! چگونه فردی که برای دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تمام قد ایستاد و حتی به عنوان نماینده عالی دولت ایشان در شهرستان محمود آباد به فعالیت پرداخت را مخالف دولت می دانند !؟
شعار سال: در روزهای اخیر شاهد بوديم که بعضی رسانه ها با نسبت دادن بعضی مواضع غیرواقعی به سیف الله فرزانه مدیرکل جدید میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران سعی در تخریب وی داشتند. در همین راستا کمیته گردشگری و میراث فرهنگی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در بیانیه ای به انتقاد از این رفتار پرداخت .

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
متاسفانه در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که به آقای سیف الله فرزانه مدیرکل جدید میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران مواردی نسبت داده شده است که با واقعیت ها اختلاف اساسی دارد.
تعدادی از رسانه های انگشت شمار مازندران در روزها و هفته های اخیر ، موضوع غیرهمسو بودن سیف الله فرزانه مدیرکل گردشگری مازندران با سیاست های دولت تدبیر و امید را به رشته تحریر در آوردند که لازم است در این مورد به موضوعاتی اشاره گردد تا به تنویر افکار عمومی منجر شود.
آقای فرزانه فرماندار منصوب دولت اول آقای روحانی در شهرستان محمودآباد بوده و همگان بر این نکته واقف هستند که فرمانداران دولت ها از بین افرادی انتخاب می شوند که حداقل از لحاظ سیاسی مخالف سیاست های آن دولت نباشند. ایشان در ایام انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم ، علی رغم اینکه خود به عنوان کاندیدا درگیر انتخابات شورای اسلامی شهر محمود آباد بودند ، ضمن رد دعوت حامیان آقای رئیسی ، سه بار به دعوت کمیته گردشگری ستاد انتخابات دکتر روحانی در راستای حمایت از کاندیداتوری آقای روحانی به سخنرانی پرداختند و بیش از 10 بار در جلسات کمیته شرکت نمودند تا با استفاده از تجربیاتی که در اختیار داشتند به اجرائی شدن اهداف انتخاباتی کمک نمایند.
به راستی بعضی رسانه ها ، چگونه فردی که برای دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تمام قد ایستاد و حتی به عنوان نماینده عالی دولت ایشان در شهرستان محمود آباد به فعالیت پرداخت را مخالف دولت می دانند !؟؟
کمیته گردشگری و میراث فرهنگی ستاد انتخابات دکتر روحانی در مازندران بار دیگر با تاکید بر مواضع حمایت‌گونه آقای فرزانه از سیاست های دولت های یازدهم و دوازدهم و با اشاره به حمایت تشکل ها و انجمن های مرتبط به حوزه گردشگری از انتخاب آقای دکتر مونسان (معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان) برای استان مازندران ، رسانه های استان را به بیان واقعیت ها و پرهیز از تخریب شخصیت هائی که می توانند در راستای توسعه و خدمت به مردم نقش آفرنی کنند ، دعوت می نماید .
این کمیته در پایان ابراز امیدواری می نماید ، مهندس اسلامی استاندار محترم و بادرایت مازندران که در ماه های اخیر شاهد تلاش های بی وقفه ایشان برای توسعه استان بودیم ، با تدبیری ویژه ، موضوع اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان را مدیریت نموده تا با آغاز سفرهای تابستانی به استان سرسبز مازندران شاهد خدمات رسانی مطلوب به هموطنان باشیم.
 
کمیته گردشگری و میراث فرهنگی ستاد انتخابات دکتر روحانی در مازندران
11خرداد 1397

سایت شعار سال، برگرفته از کانال روزنامه خبر شمال در تلگرام، تاریخ انتشار 11 خرداد 97.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
موقع گند زدن باید بفکر می بودید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین