پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۹۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
هيئت ­دولت از عموم ملت ايران، اقوام، شخصيت‌ها و گروه‌هاي مختلف دعوت کرد با حضور گسترده در راهپيمايي روز قدس صفحه زرين ديگري در تاريخ پرافتخار استکبار ستيزي به نمايش بگذارند.
شعارسال : به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري؛ هيئت ­دولت جمهوري اسلامي ايران­ در بيانيه اي از عموم ملت ايران، اقوام، شخصيت ها و گروه هاي مختلف سياسي و اجتماعي دعوت کرد با حضور گسترده خود در راهپيمايي روز قدس؛ صفحه زرين ديگري در تاريخ پرافتخار استکبار ستيزي، حمايت از مظلوم، وحدت و يکپارچگي ملي را در برابر چشم جهانيان به نمايش بگذارند.
متن کامل بيانيه هيئت دولت به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
­مردم انقلابي، شريف و آگاه ايران
امسال در شرايطي به استقبال روز جهاني قدس مي رويم و براي حمايت از ملت مظلوم و بي دفاع فلسطين آماده مي شويم؛ که رژيم غاصب صهيونيستي در پي اقدامات تحريک آميز و حمايت همه جانبه دولت آمريکا و همپيمانان منطقه اي آنها گستاخ تر از هميشه با هتک حرمت عليه آرمان مسلمانان جهان، و کشتار بي سابقه مردم غزه در روز نکبت، جنايت ديگري عليه بشريت مرتکب شد.
­ شجره طيبه روز جهاني قدس که يادگار ماندگار حضرت امام خميني (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطين است؛ در پرتو رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و همگامي و همدلي مردم انقلابي ايران، چنان باليد که امروز به درختي تنومند و نمادي از اتحاد و وحدت همه مسلمانان جهان عليه ظلم سلطه گران جهاني و غاصبان کودک کش صهيونيست بدل شده و چشم همه مردم را در اقصي نقاط دنيا به سوي خود جلب کرده است.
­از اين رو از عموم ملت ايران، اقوام، شخصيت ها و گروه هاي مختلف سياسي و اجتماعي دعوت مي کنيم تا امسال نيز در اين روز­ سرنوشت ساز، بيدارگر و ظلم ستيز؛ پرشور و باشکوه تر از هميشه مشارکت نموده، صفحه زرين ديگري در تاريخ پرافتخار استکبار ستيزي، حمايت از مظلوم، وحدت و يکپارچگي ملي را در برابر چشم جهانيان به نمايش بگذارند.
بي شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخي ها و اقدامات تحريک آميز رژيم صهيونيستي، حضور آگاهانه و لبيک دوباره به تدبير خردمندانه امام راحل و رهنمودهاي مقام معظم رهبري است؛ و شايسته است ملت بزرگ ايران نشان دهند در دفاع از آرمان هاي بر حق ملت مظلوم فلسطين همچنان مصمم هستند و به ياري خدا پيروزي نهايي از آن مظلومان و حق طلبان خواهد بود که وعده الهي نزديک است. ان شاءالله

هيئت دولت جمهوري اسلامي ايران

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 17 خرداد 97 ، کد خبر: 20180607113549473 ، aryanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
مردم خود بدون این تبلیغات هم میتوانند در این راهپیمایی شرکت کنند ؛ نیازی به این همه جنگ های رسانه ای در صدا و سیما نیست
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
روز قدس روز همبستگی مسلمانان برای مقابله با ظلم و زورگویی جهان سرمایه داریه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین