پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
استاندار سمنان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: این روز، حرکتی بسترساز برای حکومت جهانی امام عصر(عج) محسوب می‌شود.

شعار سالشهاب‌الدین چاووشی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در سمنان، حضور پرشور مردم در این رویداد بین‌المللی را حرکتی نویدبخش و بسترساز عنوان کرد و بیان داشت: راهپیمایی روز قدس و حضور پرشور مردم مسلمان و آزادیخواه در سراسر جهان، بسترساز حکومت عدل جهانی از سوی امام عصر(عج) محسوب می‌شود لذا باید قدردان این حرکت ارزشمند و نویدبخش بود.

وی بابیان اینکه مردم استان سمنان طبق گزارش‌های رسیده در ۶۰ نقطه از این دیار حماسه‌آفرینی کردند که باید از آن‌ها تقدیر کرد، افزود: این مردم بار دیگر نشان دادند که با حماسه سازی بیگانه نیستند.

نام‌گذاری روز قدس نشان از درایت امام خمینی(ره)

استاندار سمنان زمینه‌سازی برای حکومت جهانی امام زمان(عج) و مقابله با استکبار جهانی را دو ویژگی بزرگ و بارز روز قدس دانست و تأکید کرد: ما معتقد هستیم که این حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس، در کنار ماهیت مقابله با استکبار جهانی، در ابعاد گسترده خود می‌تواند زمینه‌ساز حکومت واحد جهان اسلام محسوب شود که دارای اهمیتی بسزا است.

چاووشی وحدت جهان اسلام را سومین ویژگی بارز روز قدس دانست و تأکید کرد: جهان در روز قدس متوجه می‌شود که با جامعه مسلمان متحدی روبرو است که فلسطین یکی از آرمان‌ها و مسائل اصلی آن است.

وی ضمن تأکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان مظهر حمایت از مردم مسلمان فلسطین است، تأکید کرد: ابتکار امام راحل(ره) در نام‌گذاری این روز ستودنی و نشان از درایت ایشان دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 18خرداد 97، کدمطلب: 4315299 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
واقعا از خدای خودم میخوام که ظهور حضرت حق رو سریع تر کنه! این وضعیت دیگه قابل تحمل نیست
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
این روز نشان دهنده اوج نوع دوستی ایرانیان است و نماد مبارزه با ظلم توسط جمهوری اسلامیه
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
مردم انقدر تحت فشارن دیگه فکر راهپیمایی نیستن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین