پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
استاندار خراسان شمالی گفت: راه پیشرفت در ایستادگی در برابر دشمنان است و ما تا نفس آخر در مقابل اسرائیل ایستادگی می‌کنیم.

شعار سال: محمدرضا صالحی در پایان راهپیمایی روز قدس در جمع روزه‌داران مرکز استان اظهار داشت: امروزه راه ابریشم که در خاورمیانه قرار دارد نقطه اتصال شرق به غرب و غرب به شرق است و این نشان از اهمیت خاورمیانه است.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به موقعیت استراتژیک خاورمیانه تصریح کرد: از اهمیت خاورمیانه همین بس که امروز داعش به سوریه و افغانستان حمله کرده و عربستان هم مردم بی‌گناه یمن را مورد هجوم خود قرار داده و این هم یکی دیگر از علائم اهمیت خاورمیانه در نزد جهانیان است.

وی با بیان این‌که امام خمینی (ره) تربیت شده مکتب دین اسلام است افزود: امام خمینی (ره) 51 سال پیش موضوع خرید و فروش با رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کردند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند چراکه روز قدس روز همبستگی مسلمانان در دفاع از حقوق مسلمانان فلسطین است.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با بیان این مطلب که قدس جغرافیای عشق و تاریخ ایثار است ادامه داد: روز قدس روز اسلام و مقابله مستضعفین با مستکبرین است. امروز ملت‌های مسلمان در حالی به خیابان‌ها آمدند که در ایران اسلامی با افتخار به گذشته و امید به آینده و به تبعیت از امام راحل و با رهنمودهای مقام معظم رهبری در حال حرکت و پیشرفت است.

صالحی در پایان اضافه کرد: راه پیشرفت، ایستادگی، مقاومت و ارتباط با خدا است و به کمک ملت‌های مسلمان از مبارزه با شجره خبیثه اسرائیل دست نخواهیم کشید.

وی در حاشیه راهپیمایی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: مردم با تبعیت از فرمایشات ولایت فقیه و برای رهایی قدس از دست غاصبین، باردیگر با اتحاد و همدلی حضور خود در صحنه‌ها را نشان دادند.

استاندار خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: ان‌شالله به زودی شاهد سقوط اسرائیل و برقراری نماز در قدس خواهیم بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 18 خرداد 97، کدمطلب: 1744525 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
ایستادگی و تلاش برای موفقیت فقط در جا زدن و ایستادگی فایده ای ندارد
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
این مسیه و ابعاد مختلفش باید در کنار تجربه های گذشته به مردم اموزش و تبیین بشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین