پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۴۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
استاندار خراسان شمالی گفت: نیت خبرنگار در کار خبری باید رضای خدا باشد و در این راستا انتقاد رسانه ها امربه معروف و نهی از منکر است.
شعار سال: استاندار خراسان شمالی گفت: نیت خبرنگار در کار خبری باید رضای خدا باشد و در این راستا انتقاد رسانه ها امربه معروف و نهی از منکر است.

دکتر محمدرضا خباز در نشست شورای اداری استان که با محوریت روز خبرنگار برگزار شد، از مدیران استان خواست تا خبرنگاران را فرزندان خود بدانند.

نماینده چهار دوره مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما هم اکنون نگاه جناحی به موضوعات مهم جامعه نداریم و به همین دلیل خبرنگاران نیز نگران هیچی نباشند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه تحصیل مدیران در وقت اداری ممنوع است گفت: از نظر شرعی و قانونی این امر درست نیست، کم فروش است.

وی با بیان اینکه مخالف تحصیل مدیران نیستیم افزود: نباید در ارائه خدمت به مردم لطمه وارد شود.

خباز همچنین از رفت و آمد برخی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز انتقاد کرد و گفت: هیچ مسئولی حق رفت و آمد ندارد، مدیر باید در محل خدمت خود زندگی کند و باید همسر و فرزندان خود را نیز بیاورد.

استاندار خراسان شمالی گفت: برخی از مدیران از ثبت نام فرزندان خود در محل خدمت خودداری می کنند که این امر توهین به مردم آن منطقه است، مدیران و مسولان تافته و جدابافته از جامعه محل خدمت خود نیستند.

خباز در بخش دیگری از سخنان خود، تغییر ساعت اداری را در راستای صرفه جویی در بحث انرژی عنوان کرد و افزود: متاسفانه شهروندان ایرانی چهار برابر میانگین جهانی انرژی مصرف می کنند که این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی با بیان اینکه صرفه جویی انرژی در بحث اداری را از استانداری آغاز خواهیم کرد گفت: مصرف آب، برق و گاز ماه آینده استانداری باید 10 درصد کاهش یابد.

وی از اداره های این استان نیز خواست تا برنامه ای برای صرفه جویی داشته باشند و گفت: در این خصوص مشاوره هایی داشته باشید.

*برخی از مدیران دستگاه ها اجرایی برنامه خود را ارائه نداده اند

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی این استان تاکنون برنامه خود را ارائه نداده اند گفت: آیا مدیری بی برنامه است، مدیران دستگاه ها باید برنامه سال های 97، 98، 99 و 1400 را در چند صفحه به صورت عدد به استانداری ارائه دهند.

خباز همچنین از مدیران خواست تا برنامه کاری خود در سفر به شهرستان ها و روستاها را نیز اعلام کنند.

وی همچنین بر منسجم شدن برنامه های استانداری برای نشست ها نیز تاکید کرد و افزود: فرمانداران و مدیران کل نباید در بیشتر روزهای هفته در جلسه ها حضور داشته باشند این امر باید ساماندهی شود.

*بخش صنعت خراسان شمالی مغفول مانده است

استاندار خراسان شمالی بر اهمیت و استفاده از ظرفیت بخش صنعت تاکید کرد و گفت: 500 واحد صنعتی شایسته این استان نیست دست کم باید بیش از دو هزار واحد صنعتی فعال در این استان داشته باشیم.

خباز با بیان اینکه استان خراسان شمالی سرشار از معادن ارزشمند است افزود: معادن مطالعه نشده، اقدامات اولیه انجام نشده در استان زیاد است.

وی بر توجه به حوزه صنعت و معدن تاکید کرد و گفت: با توجه به نقشه معادن استان تنها بخش ناچیزی در این حوزه کار شده است که نیازمند تلاش مضاعف در این خصوص است.

وی با بیان اینکه امر گردشگری نیز باید از اهمیت ویژه ای برخوردار شود افزود: باید شعار از معبر به مقصد را عملی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1397، کدخبر: 740250 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
ا.ف75
الان اخه کی برای رضای خدا کار میکنه که این بندگان خدا هم اینکارو کنن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین