پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
استاندار خراسان شمالی با بیان این که تعمیق رابطه با مردم و همفکری روحانیان و مسئولان برای حل مشکلات مادی و معنوی در جامعه ضروریست، گفت: برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و جلب رضایت حداکثری مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی همه باید در راستای یک هدف مشترک گام برداریم.
شعار سال: استاندار خراسان شمالی با بیان این که تعمیق رابطه با مردم و همفکری روحانیان و مسئولان برای حل مشکلات مادی و معنوی در جامعه ضروریست، گفت: برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و جلب رضایت حداکثری مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی همه باید در راستای یک هدف مشترک گام برداریم.
محمدرضا صالحی در دیدار هیئت رئیسه شورای طلاب خراسان شمالی مقیم مشهد مقدس تصریح کرد: همه باید بپذیریم در یک کشتی نشسته ایم بنابراین ضمن احترام به تفاوت نگاه و سلیقه های فکری باید از اختلاف و تفرقه دوری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از روز معارفه ام در استان خراسان شمالی بنا را بر حفظ آرامش و تعامل با همگان قرار دادیم و با حفظ اصول و پذیرش اختلاف سلیقه ها همواره تلاش می کنیم در راستای ایجاد آرامش حرکت کنیم و این تعامل با نهادهای مختلف ثمرات خوبی در پی داشته است. وی ادامه داد: خراسان شمالی تنها استانی بود که شخص استاندار، سخنران اصلی روز قدس در مصلای نمازجمعه بود که ثابت می کند با تعامل و پرهیز از تنش می توان با حفظ نگاه و سلیقه فکری خاص، با دیگران همفکری و هم افزایی داشت.
مقام عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اقدامات گسترده حوزه فرهنگی دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: در این استان نیز طرح هایی مانند راه اندازی بوستان های ویژه بانوان، هر روستا یک کتابخانه، بزرگداشت سالانه مفاخر استان و امثال آن ها را در دست اجرا و پیگیری داریم.
صالحی به موفقیت های حوزه اقتصادی هم اشاره کرد و گفت: به لحاظ نسبی دستاوردهای رضایتبخشی در 2 سال گذشته داشته ایم که کسب رتبه چهارم در جدول استان های با نرخ بیکاری پایین، ثبت رتبه نخست نرخ مشارکت اقتصادی و پیگیری معرفی روستاهای نمونه و هدف گردشگری، بدون بیکاری و سبز در هر شهرستان تا هفته دولت از آن جمله است اما با توجه به شرایط و موانع موجود پیش پای دولت، برای جلب رضایت مطلق مردم راهی طولانی در پیش است و باید با قوت بیشتری کار کنیم.
اعضای هیئت رئیسه شورای طلاب خراسان شمالی مقیم مشهد نیز در این دیدار از محمدرضا صالحی به عنوان استاندار ارزشی، شخصیت فرهنگی و یادگار دوران دفاع مقدس یاد کردند و ضمن تأکید بر تحکیم ارتباط روحانیان با دولت و نظام و قدردانی از تلاش های مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان، آمادگی خود را برای مشارکت در ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان اعلام کردند.

شورای طلاب خراسان شمالی مقیم مشهد مقدس سال 1386 تأسیس شده است و 1500 عضو فعال دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1397، کدخبر: 720044 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
این حرفا برای اوایل انقلاب بود به نظرم! الان باید دید که مرد عمل کیه؟ یکی که بیادو این ملتو نجات بده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
روحانیون باید دوشادوش مردم به یاری مسیولان بشتابند تا مشکلات کشور حل بشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین