پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۹۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
در دیدار مدیران کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و هیئت همراه با استاندار خراسان شمالی، محمدرضا خباز معلمی را بهترین شغل ها معرفی و تاکید کرد: تعلیم و تربیت انسان ها حد و مرز ندارد و در این شغل هیچ وقت نباید قانع بود.
شعار سال: در دیدار مدیران کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و هیئت همراه با استاندار خراسان شمالی، محمدرضا خباز معلمی را بهترین شغل ها معرفی و تاکید کرد: تعلیم و تربیت انسان ها حد و مرز ندارد و در این شغل هیچ وقت نباید قانع بود.
محمدرضا خباز در این دیدار اظهار داشت: وظیفه اصلی معلم پرورش انسان است بنابراین قانع بودن در حوزه آموزش و پرورش به معنای سقوط و انسداد راه رشد فکری و معنوی است.
وی ادامه داد: بنده کارکردن در تمامی سطوح آموزش و پرورش را گذرانده ام و طی سال های خدمت خود به این نکته رسیده ام با توجه به پاک بودن سرشت دانش آموزان، معلم می تواند هدایت کننده انسان در مسیر راستی و درستی باشد.
وی اشاره داشت: با توجه به گزارش ارائه شده از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان وضعیت این حوزه خوب است اما درخواست من از تمامی معلمان این است که هیچ موقع ادای کامل دین نداشته باشند چرا که تعلیم و تربیت حد و مرز ندارد و باید به دانش آموزان درست زندگی کردن با هدف تربیت شهروند خوب آموزش داده شود.
خباز مطرح کرد: در دوران پس از جنگ تحمیلی به امام راحل پیشنهاد بازسازی کشور با اولویت بخش آموزش و پرورش ارائه و مورد تایید ایشان قرار گرفت اما با توجه به خسارت های فراوان فیزیکی به شهرهای کشور به ناچار بازسازی با اقدامات عمرانی شروع شد و چه بسا اجرایی شدن آن پیشنهاد موجب می شد تا امروز شاهد بسیاری از مفاسد و تخلفات اداری و عدم اجرای قوانین نباشیم.
وی تصریح کرد: بنده اعتقاد دارم آسیب های اجتماعی موجود به ویژه در بخش دانش آموزان باید با همدلی و انسجام و بهره مندی از حداکثر توان و امکانات به حداقل رسانده شود بنابراین بر تشکیل منظم جلسات شورای آموزش و پرورش با هدف اجرای مصوبات تاکید دارم.
بر اساس این گزارش مدیر کل آموزش و پرورش و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در ابتدای این دیدار ضمن اعلام برنامه های عملیاتی خود در آینده به تشریح وضعیت کنونی حوزه های تحت مدیریت خود پرداختند که استاندار خطاب به آنان تاکید کرد: برای هر یک از درخواست ها و نیازهای خود با بنده جداگانه مکاتبه داشته باشید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397، کدخبر: 734976 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
معلمی برای خودتون هم بهترین شغل دنیاست؟ با اون پول میتونین به بچه هاتون پول تو جیبی بدین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
معلمی بهترین شغل دنیاست اگه توی خانوادتون نیاز مالی نداشته باشید وگرنه از گشنگی میمیرید
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
میگن معلمی شغل انبیاست. ولی اینو به هر شکلی میشه تعبیر کرد.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین