پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۳۴۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، گفت: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد برگزار نمی شود ومدارس مذکور با روش های جایگزین دانش آموزان را پذیرش می کنند.
شعار سال: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، گفت: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد برگزار نمی شود ومدارس مذکور با روش های جایگزین دانش آموزان را پذیرش می کنند.

عبدالرسول عمادی در مصاحبه با رادیو پیام اظها رکرد: آزمون سمپاد برای ورود به پایه دهم مانند سالهای قبل برگزار میشود اما براساس دستور وزارت آموزش وپرورش هیچ آزمونی برای ورود دانش آموزان به پایه هفتم برگزار نمیشود، اما با روشهای جایگزین مانند مصاحبه و گفتگو دانش آموزان جذب مدارس استعدادهای درخشان می‌شوند.

وی افزود: در راستای سیاست های جدید آموزش و پرورش، در سال 97، هیچ آزمونی برای ورود دانش آموزان به پایه هفتم برگزار نمی شود، اما اینکه دانش آموزان با چه روشی جذب مدارس استعدادهای درخشان شوند، در روزهای آینده از سوی وزارتخانه اعلام می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عمادی تصریح کرد: طبق آنچه آموزش و  پرورش به مناطق ابلاغ کرده است ، برگزاری آزمون برای ورود به مدارس ممنوع است و ادارت آموزش وپرورش مناطق بر این موضوع مراقبت می کنند، اما ممکن است مدارس با روش های دیگری اقدام به پذیرش دانش آموز کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته در خبر ساعت 14 شبکه 1 سیما، خبر نادرستی مبنی بر برگزاری آزمون پایه هفتم منتشر شده بود.

شایان ذکر است شیوه نامه پذیرش دانش آموزان پایه هفتم در مدارس خاص منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد و موضع رسمی وزارت آموزش و پرورش در این زمینه از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021809789 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین