پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
رییس کمیته اجتماعی شورای شهر گفت:هم اکنون در مراکز بهزیستی ۳۸۰۰ کودک و در مراکز متعلق به شهرداری ۱۰۰۰ کودک نگهداری می‌شوند.

شعار سال: الهام فخاری، رییس کمیته اجتماعی شورای شهر: بنا بر اعلام معاون وزیر بهداشت و بر اساس مطالعه‌ای که درباره بروز و شیوع ایدز روی هزار کودک کار و خیابان در شهر تهران انجام شده ۴.۵درصد آن ها به ایدز مبتلا بوده‌اند.

وی افزود: یک سوم کودکان مبتلا ۱۰ تا ۱۴ساله و دو سوم ۱۵ تا ۱۸ساله هستند. و بیش از ۳۲درصد کودکان کار مورد آزار جسمی، روحی و جنسی قرار می‌گیرند.

وی همچنین گفت: ۶۰درصد از کودکان خیابانی نه به دلیل نابسامانی وضعیت خانوادگی بلکه به دلیل فقر اقتصادی یا بیکاری و اعتیاد بد سرپرستی و نا آگاهی والدین راهی خیابان‌ها می‌شوند.

فخاری ادامه داد: رشد فقر در کودکان کار و خیابان از سال ۸۴ تا ۸۸ روند صعودی داشته است. وکودکان هفت  و هشت ساله در کارگاه‌های پرسکاری لب خط به ازای ۱۱ساعت کار فقط ۳۰۰ هزارتومان دریافت می‌کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری افتصادآنلاین، تاریخ انتشار 22 خرداد 97، کد مطلب: 278083، www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
خب وقتی این ها تو شرایط داغونی دارن رشد میکنن و کسی هم حواسشون بهشون نیست و مسئولیتی قبول نمیکنن پس این امار شوخی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین