پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
شامگاه یکشنبه‌‌ای که گذشت مهمانی افطار سفیر ایران در ورشو پایتخت لهستان برپا شد. در این دیدار، سفیر ایران میزبان شهردار اصفهان، یکی از اعضای هیات رئیسه شورای شهر و مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان بود.

شعار سال: شامگاه یکشنبه‌‌ای که گذشت مهمانی افطار سفیر ایران در ورشو پایتخت لهستان برپا شد. در این دیدار، سفیر ایران میزبان شهردار اصفهان، یکی از اعضای هیات رئیسه شورای شهر و مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان بود.

در این نشست که پیش از آغاز اجلاس جهانی شبکه شهرهای خلاق یونسکو صورت گرفت، ضمن بررسی راه‌های تقویت مناسبات و همکاری‌های شهرداری اصفهان با طرف‌های لهستانی، دستور کارهای مشخصی برای پیشبرد اهداف سفر جمع‌بندی شد. شهردار اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شهری و به‌ویژه توسعه فرهنگی و گسترش صنایع خلاق اصفهان، از آمادگی شهرداری برای تعیین چند طرح مشترک همکاری میان اصفهان و شهرداری‌های ورشو و کراکف خبر داد. قدرت‌الله نوروزی همچنین به پویایی دیپلماسی شهری اصفهان در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اصفهان برای تبادل نمایشگاه‌های اقتصادی و برگزاری رویدادهای دوجانبه فرهنگی و هنری آمادگی دارد. سفیر ایران نیز با اشاره به اشتیاق لهستانی‌ها برای حضور در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ایران در ورشو و کراکف افزود: زمینه‌های عقد قراردادها و تنظیم طرح‌های مشترک آموزشی و فرهنگی مناسب است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 23 خرداد 97، کد مطلب: 3399684، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
ای کاش روحانی به وعده های خودش در زمینه گردشگری جامه عمل می پوشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین