پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
رییس کمیسیون اصل نود مجلس ششم معتقد است توافق هسته ای و انتخابات هفتم اسفندماه بهترین اتفاقات سیاسی در سال 94 بود.

شعار سال: حسین انصاری راد نماینده سابق مجلس مهمترین اتفاق سال 94 را توافق هسته ای ایران و گروه 5+1 دانست و گفت: یکی از بهترین خبرهایی که همه ملت ایران را شاد کرد و بار سنگینی را از دوش ملت برداشت مساله برجام و حل پرونده هسته ای ایران بود. خوشبختانه با این توافق بخشی از تحریم ها رفع شد و احتمالاتی که پیرامون وقوع جنگ وجود داشت از سر ایران برداشته شد. در نهایت معتقدم که توافق یک خبر خوش و میمون برای ملت ایران بود.

وی تصریح کرد: البته انتخابات مجلس و خبرگان هم در روزهای پایانی سال 94 اتفاق مهم و مثبتی بود، خصوصا با نتیجه ای که در انتخابات تهران حاصل شد و لیست اصلاح طلبان تمام و کمال مورد تایید مردم قرار گرفت. در واقع مردم با این رای به اصلاح طلبان بر روش اصلاح طلبانه در حل مسائل کشور صحه گذاشتند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب، تلخ ترین اتفاق سال گذشته را حادثه منا دانست و گفت: سال 94 ولی برای همه ملت ایران مشترکا یک روز تلخ داشت، آن هم حادثه ای بود که در منا رخ داد و تعداد زیادی از هموطنان ما جان خود را از دست دادند. حقیقتا اتفاق ناراحت کننده ای بود و به آسانی قابل التیام نیست.

انصاری راد در ادامه با اشاره به اینکه هیچ عیدی برایم خوش تر و شادتر از عید سال 58 نبوده است، گفت: هیچ عیدی برای من خاطره انگیزتر و خوش تر از اولین عید نظام جمهوری اسلامی یعنی عید سال 58 نیست، ملت ایران بعد از سالیان دراز نبرد و مبارزه در نهایت انقلاب کردند و نظامی را که دوست داشتند بر سر کار آوردند و استبداد را کنار زدند.

وی اظهار داشت: نوروز سال 58 برای من معنای پیروزی آزادی بر استبداد، پیروزی عدالت بر ظلم، پیروزی عدم تبعیض بر تبعیض، پیروزی اخلاق بر بی اخلاقی و پیروزی قانون بر بی قانونی بود. هرچند هنوز نتوانستیم به همه آن آرمان هایی که برای آنها انقلاب کرده بودیم برسیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1395، کد مطلب: -:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین