پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۳۴۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
قیمت سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و هر دلار آمریکا نیز با افزایش ۵ تومانی به قیمت ۴۲۳۲ تومان به فروش رسید.

شعارسال:قیمت سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و هر دلار آمریکا نیز با افزایش ۵ تومانی به قیمت ۴۲۳۲ تومان به فروش رسید.

 قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنجشنبه بیست و چهارم خرداد در بازار تهران با ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵۶ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۹ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به مدت مشابه، یک میلیون و ۲۳۴ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۶ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته ۷۰۵ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۲ هزار تومان کاهش ۴۰۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵ هزار و ۵۷۰ تومان افت ۲۰۸ هزار و ۹۳۰ تومان قیمت خورد.

با این حال بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۳۲ تومان تعیین شد. افزون بر این، نرخ هر یورو نیز با ۲۸ تومان افزایش به ۴ هزار و ۹۹۳ تومان رسید و هر پوند نیز با ۵۱۵ تومان رشد ۵ هزار و ۶۶۴ تومان قیمت‌گذاری شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 24خرداد97، کد خبر: 2153064، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
این کاهش قیمت در برابر افزایش بی نهایت قیمت اون خیلی ناچیزه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین