پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
اقدامات درباره اقتصاد مقاومتی در کشور در حد مورد انتظار نبوده و خروجی نداشته است.

شعارسال: محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به چگونگی اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: اگرچه اقداماتی درخصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور صورت گرفته، اما این اقدامات کفایت نمی‌کند و در سطح مورد انتظار نبوده و خروجی در پی نداشته است.

وی افزود: رویکرد برخی از احکام سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب میان‌مدت و بلندمدت است، اما باید اقدامات عملی آن شروع شود تا آثار میان‌مدت و بلند‌مدت آن را بتوان در آینده مشاهده کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: آنچه تاکنون در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام شده، برای رسیدن به شاخص‌ها، پاسخگو نیست، البته این به این معنا نیست که اقدامی صورت نگرفته است.

پورابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث کاهش سهم نفت در بودجه کشور، ما شاهد اقدامات خوبی در این مورد بوده‌ایم و در بحث توجه به اقتصاد دانش‌بنیان اقداماتی صورت گرفته که کافی نیست و باید استمرار داشته باشد، اما در بحث عدم تصدی‌گری دولت در اقتصاد اقدام خاصی صورت نگرفته، بلکه شرایط بدتر هم شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 14 فروردین 1395، کدمطلب: 13950114000262 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین