پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۴۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
برنامه پیش فروش ایران خودرو که قرار بود به منظور احترام به اعتماد مشتریان به مناسبت عید سعید فطر از امروز آغاز شد، بدون ذکر دلیل از سوی این شرکت خودرو‌ساز لغو شد.

شعار سال: بخشنامه پیش‌فروش برخی از محصولات پرتقاضای ایران خودرو که قرار بود، از امروز به مناسبت عید سعید فطر به اجرا درآید، لغو شد.

این گزارش می‌افزاید، پیش از این مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خبر داده بود که به منظور احترام به اعتماد مشتریان، برنامه فروش برخی از محصولات پرتقاضای بازار هم زمان با فرارسیدن عید سعید فطر به اجرا گذاشته می‌شود.

طرح فروش ویژه عید سعید فطر مقرر بود، از ساعت 10 صبح چهارشنبه 23 خرداد آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه یابد، اما در حال حاضر هیچ‌گونه امکان ثبت پیش خرید خودرو در سایت ایران خودرو وجود ندارد.

این در حالی است که ثبت نام به زمان دیگر هم موکول نشده است، اما در پیگیری خبرنگار ما از نمایندگی‌های مجاز به عنوان مشتری، اعلام شد که فعلا پیش فروش محصولات ایران خودرو متوقف شده است. دلیلی هم برای توقف این پیش فروش اعلام نشده است.

روز گذشته محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد، با توجه به اهمیت صنعت خودرو در اقتصاد و اشتغال، ترامپ بعد از خروج از برجام اولین کالای تحریمی را خودرو اعلام کرد، در حالی که در گذشته و در تحریم‌های قبلی ابتدا پتروشیمی و سایر موارد تحریم شدند و خودرو جزء آخرین کالاهایی بود که مورد تحریم واقع شد.

وی همچنین در این جلسه گفته بود نقدینگی سرگردان به سمت بازار خودرو حرکت کرده که این امر باعث افزایش تقاضا شده است.

پیش از این نیز مدیرکل صنایع خودرو وزارت صنعت گفته بود با اقداماتی که در مورد پیش‌فروش خودرو انجام شده، بازار خودرو تا کمتر از یک‌ماه دیگر آرام می‌شود و حاشیه‌های بازار از بین خواهد رفت.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24 خرداد 97، کد مطلب: 13970323000741، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین